Karnival Jom Heboh 2010 Di Stadium Negeri Petrajaya,Kuching, Sarawak

Karnival Jom Heboh pada kali ini akan di adakan di Stadium Negeri,Petrajaya,Kuching Sarawak pada 25 September hingga 26 September 2010.Jadi, kepada sesiapa yang tinggal berdekatan. Boleh la pergi ke Stadium Negeri Sarawak. Amir pula,mungkin akan pergi pada sebelah petang selepas menonton wayang dengan rakan. Siapa nak pergi? Jom pergi dengan Amir.

Baiklah. Jom kita lihat video iklan promo Jom Heboh 2010 Di Sarawak.



Hehe! Perasan tak muka kakak yang mengayuh sampan ? Kenal tak? Amir rasa macam kenal je. Hehe! Baiklah. Jangan pula esok. Kita serbu Jom Heboh. Sebenarnya kan,Amir tak pernah pergi karnival Jom Heboh nie. Hehe!

Oh ya! Temui personaliti TV3 di booth Studio 3, Danny & Comel (Hotel Mania) di booth MyTV3, Aaron Aziz, Remy Ishak, Nabila Huda dan ramai lagi di booth Studio Cereka. 

4 comments:

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

yea! ptg sok hehehe...

Anep™ berkata...

ko org srwk ker..aku pena skali je pegi jom heboh..hehhe

Unknown berkata...

same...tak pernah pergi gak...macam tak ada jodoh la pulak dengan jom heboh...selalunya kalau ada jom heboh kat kawasan akak time tu,sure time tu akak ada hal lain...

ProfHariz berkata...

jauh aku mau pergi >.<

New Entry ProfHariz
Video Klip Kutuk Namewee Rasis?

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??