Norman Hakim Dan Memey Bertunang Hari Raya Keempat Aidilfitri?| Tahniah!

Tahniah saya ucapkan kepada pelakon tanah air kita iaitu Norman Hakim Dan Memey. Mereka akan melangsungkan pertunangan pada hari raya keempat di rumah keluarga Memey pada 13 September ini.



KUALA LUMPUR 30 Ogos - Setelah sekian lama berteka-teki, akhirnya aktres Memey Suhaiza, 22, membuat kenyataan yang dia akan mengikat tali pertunangan dengan bekas suami pelakon popular, Abby Abadi iaitu Norman Hakim pada hari raya keempat ini.
Menurut Memey, rombongan keluarga kekasihnya, Norman, akan tiba di rumah keluarganya di Kota Tinggi, Johor pada 13 September ini.
"Norman menyuarakan hasratnya untuk mengikat tali pertunangan pada hari tersebut beberapa hari yang lalu dan keluarga kami bersetuju dengan cadangan itu.
"Rombongan Norman akan datang merisik lalu terus bertunang pada hari yang sama dan kami merancang untuk bernikah pada awal tahun depan," ujar Memey ketika ditemui di Majlis Berbuka Puasa Skop Productions di Finas di sini, hari ini.
Ujar Memey, dia kini sedang merancang majlis pertunangannya namun hanya berkesempatan untuk menguruskannya dua hari sebelum raya kerana sibuk dengan penggambaran telefilemOsman Berani untuk Astro Ria.
Menurut Memey, dia berasa berdebar untuk bergelar tunangan orang dan dalam masa yang sama berdoa semuanya berjalan dengan lancar.
Sebelum ini, Memey dan Norman atau nama sebenarnya Mohamed Norhakim Zaidon, 34, dibicarakan atas tuduhan berada bersama dalam keadaan yang menimbulkan syak di pejabat milik Norman di Taman Ukay Perdana, Ampang.
Syukur alhamdulillah lah ye selepas mereka ditangkap khalwat..Akhirnya akan bertunang jua. Harap-harap akan berkekalan lah hubungan mereka. Takut la pulak kes khalwat akan terjadi lagi..kan? Manalah kita tahu,cuma mendoakan yang terbaik sahaja.

Oh ya. Memey tak nak ajak Amir sekali je semasa bertunangan tue? Boleh la berkenalan sikit..Hehe...Kuat berangan nie... 

3 comments:

echah mashuri berkata...

baguslah kalo diaorg nk tunagkan...nnti kwin jela...xder la timbul ftnah

sweetie2010.blogspot berkata...

Eloklah tu, semoga pasangan bahagia ni akan cepat bernikah juga. InsyaAllah.

hans berkata...

alhamdulillah
akhirnya dah nak bertunang pun
kurang sikit orang dok fitnah

P/S : Review Film : Step Up 3D Memang Gempak! Kalau Boleh Nak Tengok Lagi 4 Kali!

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??