Datuk Siti Nurhaliza Sedang Mengidam?| Mengandungkah?

sumber gambar dari sini.

Dengar cerita. Siti Nurhaliza sekarang nie sedang mengidam. Bercakap soal mengidam. Mestilah pasal perempuan mengandung. Bila bercakap pasal perempuan mengandung. Dalam kandungannya mesti ada bayi,bukan bola ya(budak-budak selalu salah erti). Bila bercakap soal bayi mesti ada bapaknya. Eh! Maaf. Merapu pulak. Hehe!

Tapi kan..Kalau dah mengidam mestilah mengandung. Tapi Datuk Siti Nurhaliza bukan mengidam seperti perempuan yang hamil tetapi lagi pelik. Nak tahu apa dia?

Tadaaa! Datuk Siti Nurhaliza sebenarnya mengidam telefon iPhone 4 yang terbaru ini.

Siti cakap..

“Tetapi bukanlah hamil. Sebaliknya, Siti hanya mengidam iPhone 4. Lebih-lebih lagi bila melihat model telefon bimbit pintar kegilaan dunia itu berada di depan mata Siti.” ujar Siti mematikan topik dirinya sedang hamil.

Seperti pengguna telefon bimbit pintar yang lain, Siti cukup teruja dengan model terbaru iPhone 4 itu. Jenama terbaru telefon bimbit iPhone 4 dilancarkan Maxis pukul 12 tengah malam, Jumaat lalu di Kuala Lumpur.

Wah! Datuk Siti Nurhaliza pun mengidam iPhone. Apatahlagi Amir nie. Kalaulah ada duit,dah lama beli. Kekeke! Kalau Datuk Siti Nurhaliza rasa nak beli dua. Belilah untuk Amir satu. Hehe! (berangan nie).

Baiklah. Barangsesiapa yang mengharap Datuk Siti Nurhaliza mengandung. Sabarlah.. Datuk Siti pun sabar tau.. Tunggu sahaja apabila ada rezeki.



Nota: Amir tak terkesan langsung dengan fenomena iPhone 4 nie. Ahaks.

10 comments:

DKosongLapan berkata...

hampehh...tipah tertipu.....igtkan betoi le ngidam mengandung....sekali iphone4 je....kalo die ...10 pun die bulih beli...

caca berkata...

same to me . beriya dapat kan n gage , even akak offer nak bagi bb . and iphone pun x berminat jugak :)

cikgu isza berkata...

jenuh klo mengandung ngidam benda2 camtu..
nasib baik dia kaya..
klo macam akak ni..
kayap suamiku..
huhuhu

Sharinginfoz berkata...

semoga terbaik untuk beliau

ProfHariz berkata...

hehehe rasanya mengandung la kot.. harap2 begitulah :)

nas berkata...

lame xsinggah sini..hehehe
erk..bile la siti ni nak pregnant ek..
lama da aku tunggu..adoihhh ::P

kelhome berkata...

aku pun tak terkesan langsung dgn iphone 4

alinac lover berkata...

huhu...yong rasa biasa je~

ardinihumaira berkata...

kalo gtu dni nak mengidam jg la :D

Mr. J pengeRindu berkata...

jgnkan Iphone . Telekom pun Siti bleh beli.. hehe

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??