Nuffnang Sudah Berwajah Baru Sempena Hari Raya Aidifitri



Wow! Terpesona aku sekejap dengan Nuffnang nie..Bukan sebab duit yang aku dapat tapi sebab Nuffnang yang dulunya biru kini sudah menjadi warna hijau laa... Pelik bukan? Haha. (tak pelik pun..Apa punya soklan daa..)


Apa pula kata orang UMNO? Nuffnang dah tidak memihak anda? Dan apa pula kata orang Pas? Nuffnang dah pilih Pas..Best la ye... (Ops! Giler kau Amir..Jangan cakap soal politik...) Kekeke! Maaf. Tersasul.




Macam mana? Korang sudah lihat ke belum wajah terbaru Nuffnang yang cun melecun nie? Memang terasa ar kemeriahan hari raya apabila Nuffnang letak gambar ketupat kat atas tue...Lepas tue letak lilin satu..Dan ada ucapan "Selamat Hari Raya.."

Wah! Aku tengok wajah terbaru nie cantik la pulak.. Hikhik.. Ha,korang pergi la lihat.. Saja je tengok.. Amacam?

2 comments:

PinQib berkata...

ohh.. npo xleh msok nuffy?

Amir Izzat berkata...

@PinQibye ke? amir masuk boleh aje..cuba lagi

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??