Dapat Dua Buffered Eanings! Mak Kaya Weyh..


Assalamualaikum w.b.t.

Berita tergempar dari Nuffnang! Ahaks. Aku tak sangka ar yang Nuffnang akan memberi lagi Buffered Earnings untuk diriku lagi. Seingat aku,dua buffered earnings baru sahaja menjadi metered beberapa hari yang lepas. Agak masyuk la jugak.

Selepas beberapa hari tak online,bukak dulu akaun Nuff. Tengok-tengok.. Wow! Ada penambahan Buffered Earnings sebanyak dua. Dua beb! Jadi jumlah semuanya bersamaan dengan lima. Satu dengan lima. Yang mana banyak? Sepuluh la! Hahaha!

Tapi sayangnya,selepas ini aku akan jarang online dan tidak dapat mengemaskini blog seperti biasa kerana aku ada tanggungjawap yang lebih penting. Thanks!

Nota: Kak Nabilah..Amir akan buat header yang lain. Thanks!
 
Bebel: Tunggu RM200 juta baru cashout.. Hahahaha!

25 comments:

Fatiehah berkata...

tahniah2..

Fatiehah berkata...

tahniah2..

cikgu isza berkata...

mak jeles nih...
mana mak punya???
sob3..

DKosongLapan berkata...

uiiiii...seghonoknye mike......asik dapat BE je niii.......dah bulih beli ghumah dah niiii...hehehe

Chenta Pertame

IKRAM berkata...

amir t blanja aku ye :P

Sharinginfoz berkata...

tahniah mesti happy sakan kan

Cadangan Mengenai Kad Kredit

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

waaa.. tahniah!!!
pakcik kayoooo, pak cik kayoooo

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

waaa.. tahniah!!!
pakcik kayoooo, pak cik kayoooo

Kie-yu berkata...

hamboihh...seghonok amir yek
congrats :D
hepy 4 u!

Fitrihadi.com berkata...

perghh masyuk ar bro... share ar skit hehehe

nabilah berkata...

thanks amir...tak perlu cepat2 pun tak pe...dahulukan tanggungjawab amir yang yang lebih penting....:)

tengkorakemas berkata...

pergh..masyuk2..good luck :)

PinQib berkata...

ish3.. murah rezki mu.. alhamdulillah..


Jum Singgah yer
Latest entry di:

Lelaki kurang otak
Letter for adik part 2
Lelaki hensem dan Pompuan Gem--

Oh Malaysia berkata...

bestnya... aku baru nak guna Nuffnang balik ni. nak tengok hasilnya 2,3 bulan gn nuffnang.

Amir Izzat berkata...

@Fatiehahterima kasih! hehe

Amir Izzat berkata...

@cikgu iszacikgu pun dah dapat..hehe...

Amir Izzat berkata...

@DKosongLapanhaha..tp xseronok kalau trafik tak masyuk..huhu

Amir Izzat berkata...

@IKRAMinsyaAllah

Amir Izzat berkata...

@Sharinginfozhappygak ar..hehe..tq

Amir Izzat berkata...

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥mmg kaya..haha

Amir Izzat berkata...

@Kie-yuhehe...sonok ar sikit2..hehe.. tq

Amir Izzat berkata...

@Fitrihadi.comno tips..hanya nuff je yg bermurah..ntah ngape..ahaks

Amir Izzat berkata...

@nabilahokeyh kak...hehe

Amir Izzat berkata...

@tengkorakemashehe... semua orang akan merasanya

Amir Izzat berkata...

@Oh Malaysiafulamak.kalu ko guna.kompem ari2 makan kfc..hehe

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??