Orang Online Facebook Sebab Bosan La!| Betul tak?

Pantun 1.

Mak Minah ada besan,
Nama anak dia Milah,
Hari-hari bosan,
Gua layan facebook lah!

Pantun 2.

Adik Minah suka makan book,
Aizat pula ketagih cerut,
Bila dah bosan layan la facebook,
Alamatnya..keluarlah status mencarut.

Haha! Berpantun pula aku. Siapa berani sila jawap! Ahaks. Baiklah.. Facebook oh facebook. Engkau begitu hebat sekali..menjadi fenomena waktu sekarang. Tanpa mu memang tak syioOOOkkk la hidup,kan?

Facebook? Benda alah nie..orang tak layan kalau tak bosan. Orang tak layan kalau tak bercinta.. Orang tak kan layan kalau tak da line internet. Kah3. Ok! Ok! Apa yang hendak ku katakan disini. FACEBOOk hanya akan dilayan apabila diri kita KEBOSANAN. Betul tak?

Status kawan aku dalam  facebook.. SEMUANYA PASAL RAYA! Best ar diorang.. Lepas tue,pasal aweks.. Cets! Aku yang bosan layan facebook. Haha!

2 comments:

Kyuubi_85 berkata...

haha bosan lyn fb, x yah la lyn.. hehe aku masuk fb xtau nk buat apa. cek status awek pastu blah. haha

Anip™ berkata...

aku pon bosan lyn facebook...hmmm !

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??