Lawak Bodoh Yang Menyebabkan Kematian.


Video ini menunjukkan seorang perempuan mati akibat gurauan rakannya. Lihatlah sendiri. Namun,apa yang hendak Amir tanya korang. Korang percaya video ini? Cuba lihat dia punya kesilapan. Apa yang dapat Amir katakan. Video ini bukannya betul pun. Tak apalah,tengok dulu ye.

Walaubagaimanapun,jangan buat lawak bodoh di mana saja anda berada kecuali di blog. Di blog anda boleh buat lawak bodoh tapi hati-hati. Nanti jadi macam kes Hassan Skodeng. Nikmatilah video ini senikmat malam..Malam bulan pengambang. Hahaha!

7 comments:

alinac lover berkata...

owh yeke..ingt video btol..

apa dia punya kesilapan ek?

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

bodoh na owang ya! isk!

DKosongLapan berkata...

oghang bodoh je yang buat alwak bodoh.....hehehe

nuriz berkata...

betul ke ni..fuhh tekejut wehh tgk..kesian kwn dia..seramm2

Nur Areefah berkata...

tak perasan lah kesilapan dia~

Anip™ berkata...

mcm2 ar..lawak bodo...lau mati betul bru thu..

ProfHariz berkata...

ya allah :( sangat terkejut bro...

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??