Blogger Seorang Penipu..Tidak Pernah Menyiarkan Fakta Yang Tepat!

 
Kan aku dah cakap..Blogger nie kan..Kalau nak siar berita ke atau apa-apa benda..Mestilah benar dan sahih. Jangan duk kelentong memanjang..Lihatlah pada komen seorang rakyat di ruangan berita harian.. Macam mana??

"Blogger sebenarnya cuba untuk mempengaruhi PERSEPSI atau tanggapan orang ramai. Hakikatnya blogger tidak pernah menyiarkan fakta yang tepat.."

Wah! Ini tuduhan melulu..Eh! Eh! Nanti dulu.. Nak tanya. Betul ke??? Pernah tak korang siar berita yang tak benar..Saja je nak kelentong? Harap-harap tak ada lah ye..

Tapi kan..Komen di atas (gambat tue).. Wujud sebab..Namewee yang tak bersekolah nie.. Si Namewee Tiu Na Bu (Aku tak paham maksud benda nie..) tue ar menyebabkan blogger dipandang seorang. Dia kan seorang blogger gak... (Blogger kepala hotak ko!) Jadi,orang dah mula pandang serong..Tambah-tambah lagi ada blogger yang suka mengapi-apikan...

Korang fikir-fikir sendirik lah...

Kesian aku...Huhu..Aku blogger gak... Bila la perkara ini akan selesai...(Actually,aku tak terasa pun sebab aku di pihak yang benar...) Erk?

Nota: Lapar la pulak

8 comments:

eqbalzack berkata...

salam laaa...kita dipihak yang benar...hehe

Adisaufi berkata...

sokong amir izzat....idop blogger!!..biarkn luncai terjyn ngn labunye...mcm ni jd nye klu tk letak etika kecil penulisan utk diri sendiri

BEN ASHAARI berkata...

bior je le ..kita buat kerja kita dah ..pembaca tau beza mana betul mana tidak..

kaizen shinobi berkata...

sape tuh? nak shoot sikit muka dia bleh? har har har

Amir Izzat berkata...

@eqbalzackw'salam... hehe..betul2 kita di pihak yg benar..ahaks

Amir Izzat berkata...

@Adisaufiwah..terima kasih.biar ar dia terjun sampai lemas..kan? hikhik..

itu la..adoi.kena jaga maruah blogger..kot..hehe

Amir Izzat berkata...

@BEN ASHAARIokeyh bos... hehe

Amir Izzat berkata...

@kaizen shinobisapa? ha,bro. kelik la berita harian di atas..nanti ko tahu lah..cepat..pigi tembak..haha

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??