Blogger Toh Tuan Tanah Meninggal Dunia? Aku Sedih Beb!

Assalamualaikum w.b.t.

Ku sangka panas hingga ke petang rupanya hujan di tengah jalan. Ku sangka pertemuan singkat itu sementara rupanya ia kenangan sampai bila-bila.

Tadi,gua bukak blog selepas seharian menanti line wi-fi muncul. Lepas tue,gua perasaan ada satu tajuk "Perginya Blogger Bernama TTT" di blog Skype Crew,.

Dalam hati gua " Aku harap bukan TTT yang aku kenal laa..."

Tapi,Allah Maha Berkuasa beb.. TTT yang gua kenal juga pergi.. Gua tak sangka.. Gua sedih.. Kenapa TTT? Walaupun gua hanya kenal TTT sekejap sahaja ketika gua mula join Gengblogger. Tidak sangka selepas sekian lama tidak bersua dengan Toh Tuan Tanah (TTT),TTT akan pergi tinggalkan gua. 

"Argh!!!  Oh TTT...." hati gua meraung.

Gua sedang nangis beb! Gua tak percaya! Itu bukan TTT. Itu bukan TTT. Hurm..... Nak buat macam mana. Tuhan lebih sayangkan dia.. 

TTT ..Amanlah kau disana. Semoga engkau berada di kalangan orang yang solehah... Al-fatihah.




Air mata gua meleleh..Gua pasrah itu ketentuan ilahi.. Badan gua juga menggeletar..Gua merasai pemergian TTT yang agak peramah itu dulu.. Biarpun ku mengharap ini mimpi..Gua sedar..itulah hakikatnya.

Untuk tahu lebih lanjut. Korang baca di blog SKYE CREW "Pemergian Blogger bernama TTT.."

Nota: Bro,adakah ini mimpi?????????????????????????

5 comments:

AyuE SurihanyOt berkata...

Ya Allah...

betol ke ni???

selama ni taw dia sakit..ingatkan dia dah baik...

semoga rohnya dicucuri rahmat...

al-fatihah...amin

Fakhrur Razi berkata berkata...

alfatihah...
sedihnya kehilangan seorang ahli blogger yg aktif..
smoge roh dia ditempatkan di tempat org2 yg beriman
amin.

AiN Z berkata...

al-fatihah...

Hasrol Nizam berkata...

aku pun baru tau lepas baca kat fitrihadi.com aritu. mudah2an roh arwah dicucuri rahmat..

Skype Crew berkata...

smoga arwah ditempatkan dikalangan orang yg baik2... :(

al-fatihah...

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??