Menang HP Mini Notebook?



Laptop yang kecil dan padat..memang menjadi idaman hati. Senang dibawa di mana sahaja.  Tidak kiralah di jamban atau di tandas atau ketika berjalan atau ketika berkhemah di hutan belantara dan di mana saja anda berada. Kalau laptop yang besar memang susah lah.



Tanyalah sesiapa sahaja. Mesti mereka mahu laptop yang cantik dan canggih. Tidak terkecuali juga dengan Amir. Amir memang mengidamkan laptop yang kecil dan mudah dibawa ke mana sahaja. Laptop yang Amir ada sekarang agak besar sedikit. Menyesal juga membeli laptop ini namun apakan daya. Ini pilihan ayah. Amir dah tengok Sonny Vaio harganya RM 2 ribu ke atas. Agak mahal lah..Tapi kan..Amir minat DSLR.. Duit yang hendak dikumpul hajarnya nak beli DSLR tapi... Tak apalah..DSLR jugak pilhan nanti.





Ha,sebenarnya Amir bukan nak bercerita pasal diri Amir tetapi Amir nak bercerita pasal sahabat blogger nie.. Korang tahu tak..Bertuahnya dia.. Nama dia Aida. Cantik nama..






Sebenarnya Cik Aida nie memang contest dan memang HP Mini Notebook.(gambar atas sekali). Wah! Bertuahnya.. Jeles Amir.. Nak tahu cerita pasal bagaimana Cik Aida mendapatkan HP Mini Notebook? (klik sini). Jom Terjah!

3 comments:

DKosongLapan berkata...

uiii..seghonoknye kawan mike tu ye Amir.....bile bulih dapat hadiah macam tu ye???

tehr berkata...

wah, mahal hadiah tu
tumpang gembira kita, kan amir

a i d a ; berkata...

aikk, macam kenal je gmbar atas sekali tu.
hehe.
saja blogwalk. tak sangka ada entry pasal ni. ;))

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??