Blog List Ben Ashaari


Assalamualaikum!!

Pengumuman..Pengumuman.. Ben Ashaari kini telah membuka bloglist yang baru..Bulan September. Jadi,aku amat berbesar hati untuk berada di dalam bloglist itu.

Sebelum aku meneruskan lagi madah-madah yang sememangnya tak romantis. Aku nak ucapkan selamat hari raya kat korang. "Selamat Hari Raya!" (pendek ke?) Ok! Ok!.

**********
Saya..Amir Izzat.. Berumur 16 tahun.. dengan ini mengumunkan esok raya. Ahaks. Aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Puasa kepada seluruh blogger dan pembaca blog Revolusi Amir Izzat ini. Terima kasih kepada anda semua. Saya juga ingin memohon jutaan kemaafan(pelik je ayat nie? Aku belum nak mati lagi..) kat korang kalau ada salah dan silap..

Biasa la kan..Manusia..Banyak buat silap..Tapi tak reti-reti mohon maaf. Kalau masuk neraka nanti,sebab dosa nie ar. Ops! Membebel pulak..Minta maaf ye? Itu je laa..Datang lagi lain kali..Banyak lagi nak bebel nie..Hehe..

Dan,saya nak jemput awak datang rumah saya. Nak tak? Kalau berani lah.. Alamatnya..Jalan Kubur..Batu Nisan Nombor 4. Sebelah Kubur Yang Ada Pagar,Gita Kubur,93050,Kuching,Sarawak Bumi Kenyalang. Datang ye..Kekekeek!

**********

Selesai sudah ucapan hari raya...Itu je la..Psst...Siapa blogger baru sini? Jom kita serbu blog list Ben..Tapi terhad laa...

Syaratnya seperti berikut..


  • Header blog ben ashaari
  • Tajuk ( BLOG LIST )
  • Sila nyatakan serba sedikit mengenai blog anda .. dan ucapan selamat hari raya buat  mereka yang mengunjungi blog anda .
  • Kemudian tinggalkan link entri tersebut berserta kategori manakah anda berminat nak berada (Sudu Garpu - blog masakan , Tulis Diari - blog peribadi dan Botol Susu- keluarga ) di ruangan komen ini.(sila klik)
**********

Alamak! Lupa nak cerita pasal blog Revolusi Pembebel Jalanan. Meh nak cita sikit..Blog nie aku tubuhkan dengan tidak sengaja.. Cukup  la kot..Haha! Blog ini aku tempat aku nak berkongsi suka duka dan meluahkan ketidakpuasan aku. 


Tapi aku tak mahu jadi macam Hassan Skodeng(ye ke nama dia nie?). Aku ada misi..Misi aku nak cari duit..Haha.. Hipokrit ar bila dah dapat duit Nuff..cakap tak kejar duit..Aku jujur bah...Aku orang susah..Online pun dengan wi-fi.Harap-harap bila dapat $$ Nuff nie..aku nak beli broadband.. Ahaks. (berangan dah nie...)

Dalam blog ini..macam macam ada. Info ada..Politik ada..Personal ada. InsyaAllah,pada masa hadapan kelak..Aku rasa nak berpolitik..itu hajatnya..(serius der..). Kalau tak dapat,aku kongsi pengalaman aku je la..sepertimana blogger lain buat..kan Abang Ben?

Itu je la..yang penting..macam-macam ada..(tersasul dah intro aku..Haha)

2 comments:

ProfHariz berkata...

Tak rugi beb kalau ada dlm list ben :)

Unknown berkata...

Baik berdikari sendiri .. itu lebih bermakna.

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??