Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Imsak Bagi Negeri Sarawak 1431H/2010

Assalamualaikum,

Memandangkan Amir tinggal di Kuching Sarawak. Jadi,kena tahulah jadual waktu berbuka dan imsak disini. Tak kan lah Amir nak tengok jadual berbuka dan imsak Sabah pula,kan? Jadi,mun kitak owang sik tauk bila waktu berbuka dan bila waktu imsak.. Datang sitok,Amir mauk padah..



Jadual Waktu Berbuka Puasa dan Imsak 2010

Amir pula tinggal di Kuching.. Waktu berbuka pada hari ini (Rabu,11.8.2010) pada jam 6.52 malam. Macam kebiasaannya. Waktu imsak pula pada jam 5.12 pagi. Fuh! Nasib baik lewat..Hehe.. Kalau tidak,kena la bangun awal... Baiklah.. Selamat berpuasa bagi rakan-rakan Amir di Sarawak.. Amir harap kitak owang puasa penuh taun tok. Iboh ponteng gik..Ok.. Salam Ramadhan..

Nota: Kena bangun kol 4 pagi daa..

5 comments:

tengkorakemas berkata...

mun kamek di si nun, sahur awal gilak haha time buka best, awal juak :D

oReNdeViL'89 berkata...

terbaik!!!!! heheheh~ smat posa juak :P

Amir Izzat berkata...

@tengkorakemashaha..ya lah best..tol sik? hurm..nok sik best ya..bgn awal gilak..haha..eh..ko cney nektok?

Amir Izzat berkata...

@oReNdeViL'89terbaik dri ladang..kih3..

smat posa!! Kitak posa cney? hehe

tengkorakemas berkata...

@Amir Izzat

tol3 hehe aku nektok di selangor, sik dapat buka awal cam si nun haha

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??