Perihal Penulis Blog Amir Izzat


Penulis blog Revolusi Pembebel Jalanan sebenarnya bernama "biarlah rahsia". Siapa dapat teka nama sebenar penulis. Amat bijak lah orangnya. Penulis berasal dari Kelantan dan sekarang sedang belajar dalam aliran vokasional dengan mengambil Kursus Katering di Kuching Sarawak.

Berumur 16 tahun 7 bulan serta mempunyai 5 orang adik beradik. Sebenarnya,kewujudan blog Revolusi Pembebel Jalanan ini adalah dengan tidak sengaja. Kenapa? Sebab blog ini diwujudkan kerana keinginan atau perasaan ingin tahu apa itu blog. Tidak sengaja lah bukan? Memandangkan sudah terlajak dan tidak dapat diundurkan,penulis teruskan jua menulis ntah apa-apa.

Penulis juga bercita-cita ingin menjadi seorang yang berjaya dalam perniagaan(tak minat sebenarnya) Katering. Kalau tidak dapat,jadi tentera lah gamaknya...

Baiklah. Semoga anda terus gembira berada di sini dan semoga apa yang penulis luahkan disini akan menjadi renungan untuk anda.

Amir Izzat " Akan ku bawa perubahan hanya melalui kata-kata"..Sekarang..daku minat menulis.

5 comments:

tengkorakemas berkata...

5 adik beradik ko sorg je laki kan?

lya berkata...

nak nis dedahkan nama kat sini ke? wahahahaha......

Amir Izzat berkata...

@tengkorakemasyup..sorang lelaki laa..tapi buhsan..tak da geng..haha

tengkorakemas berkata...

@Amir Izzat

aku pun sorg gak lelaki haha

Amir Izzat berkata...

@lyahish..senyap sudah laa..haha

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??