Kempen Mengibarkan Jalur Gemilang Di Blog|Korang Dah Letak Ke Belum?




Assalamualaikum! Meh jawap salam dulu..Kih3..Ok! Tadi,aku pi la jalan-jalan ke blog Ben Ashaari nie.. Aku baca entri dia yang satu nie(klik la!). Aku tak puas hati..Pasai apa? Pasai dia dah letak bendera Malaysia nie.. Tak boleh jadi..Aku kena letak gak..Hehe.. Amacam? Mesti korang dah tengok Jalur Gemilang di blog Ben ,kan? Sekarang..korang boleh pula lihat Jalur Gemilang di blog Amir Izzat. Ha,tengok atas tuh..Amacam? Cun tak? Lagi cun ar dari Ben tue... Hikhik.. Ben..Gurau je..

Baiklah..Ben kata dia pun nak sahut seruan kerajaan.. Aku pun sama ar.. Tapi kan..aku lihat di kawasan aku.. kurang orang letak bendera Malaysia nie.. Nak kata depa tak da semngat kemerdekaan..entah la..Sat gi aku pi tanya..Ahaks. Nak tanya nie..korang nak ka bendera Malaysia yang cun macam Amir tuh.. 

Nah! Copy la kod kat bawah nie.. Bayar ye..RM1 satu...Hehe..Amik la ye..Free je. Kalau tak mau ambil..tak tahu dah nak kata apa..Baik terjun laut je laa.. Baik toksah jejak kaki kat bumi Malaysia kalau tak nak kibarkan jalur gemilang.. Korang boleh gak pergi laman web ini(klik la!)

Nak tahu tak? Kat taman aku nie..rumah aku sorang je kibar Jalur Gemilang..Rumah korang ada tak? Hehe..Kalau tak da,pi kibar sekarang! Cepat...Buktikan anda punya semangat kemerdekaan atau anda anak jati Malaysia!

18 comments:

echah mashuri berkata...

waaaa....bgus!

Lya berkata...

dah letak kat banner.. hahaha...

nabilah abd rahman berkata...

jalur gemilang ni lagi cun la..akak copy ek code ni..

Nur'Ain Illiyana berkata...

salam amir..

akak nk pinjam bendera ye...
hehehe....
tengkiup..

Amir Izzat berkata...

@echah mashuribgs ek? hehe..berkongsi sahaja

Amir Izzat berkata...

@Lyahaha..dah tengok..cun ar..hahah

Amir Izzat berkata...

@nabilah abd rahmanha..amik je kak..jgn segan jgn malu...tak kena bayar pun..hehe

Amir Izzat berkata...

@Nur'Ain Illiyanaw'salam... ha..pinjam ? kalau pinjam kena antar balik kak.. hehe..amik ja....ha,sama-sama..

sharing is caring bak kata blogger lain

BEN ASHAARI berkata...

aammboiiiiiiii... bagus bagus..sahut seruan kerajaan.. bukan susah pon nak pacak bendera tu kat blog kan ? hahahha

Amir Izzat berkata...

@BEN ASHAARIhehe.... ha, a'a..tak susah mana pun..kih3.. just copy n paste...kah3.. tq Ben ingatkan..

cikgu isza berkata...

bagus2..
akak belum lagi..
sat ar..
tapi kat rumah ni sentiasa berkibar tak kira masa..
semangatttt!!!

syuE berkata...

rumah syue suda!!!! tinggi ayh pasang..hehe..

A-Y-I-E berkata...

wahhh idea terbaik.. bila puasa.. lupa pulak ttg merdeka.. :D

tengkorakemas berkata...

bagus2, aku nak amikla bendera tu, aku bayar singgit k hehe

DaHLia berkata...

amir izzat, akak dah kopi dan masuk blog dah..thanks eh :D

cik ery berkata...

curik kod 2..hee.


tq :)

-iXxOrE- berkata...

nak jugak!!!

anoor alwi berkata...

mekasih..cantik bendera nih...:)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??