Guano Kemo Bulih Kenal Nga Aiz Batu Campur Nih!

Klik gambar nak join contest.

Assalamualaikum! Arini..Amir nak tulis entri dalam loghat Kelate..Barangsiapa yang tidak faham..pakat-pakat la paham..Ko guano Miro? Beyeh...

Aiz nie bennanyor buat conteh nok wi heador percumo..Bak kato pepatah Melayu alik Sie..Suppo pucuk baru tumbuh..ulam pun maarri... Haha.. kemo reko diri tue boh... Haa..kemo bimbe nie..takut demo tok pehe..susoh kemo..kalu hok duduk alek Kelate,Gannu ngan Sie..bulih la pehe...tapi..

Hok duduk alah bandar nie..ore Kelate royak. Ore luar..Demo  la ore luar Aiz...tak po lah. Asa wok nyoh ngan samad pehe pun takpo doh..Mugo kawe nulis kok kelate..kucar bara... Haha.

Sebenarnya,kemo nulis entri nie sebad nok heador pree jah. Kalu dok gak,tokse seyh weyh nok nulis. Haha. Aiz jange maroh sudoh.. Kalau Aiz nie tinno,lamo doh kawe ngeceh.. Ha,demo tau gapo ngeceh? Kalu dok tau..gi buukok kamus nuh!

Aduh..panje lebar pulok mukoddimoh kemo nie. Gini la..kemo citor teruh la..

Babak percintaan kemo nga Aiz..eh ..Buke! Buke kisoh cinto nie.. Nie kisoh guano kemo bulih kenal nga Aiz. Gini,kemo ingat lagi maso Aiz mulo blogging dulu..kemo pollow blog dio..maso tue blog dio simplo jah. tapi comel lagi.

Pastu gak..dio nih..suka paka topi meroh..tue dulu ar..maso dio wak segmen nolong blogger hiah blog gituh..ha..maso tue ar kawe pollow blog dio..Pah sari ko sari..kemo pun komen ar blog dio..

Pastu,chat pulok di shoutmix semeta..kemo tok tahulah kalu Aiz nie ingat lagi..oh Aiz..demo ingat lagi ko maso iko chat dulu? Kalu dok ingat gak..demo keno operate boh..bahayo...haa... Pahtu..ko lamo..ko comel blog Aiz nie..kemo sero dekki jugok.. lepas blog dio jadi comel.. tengok-tengok Aiz nie hile..tok tau gi mano..

Kemo ingat lagi maso blog dio ado ore ceroboh sebab dio tak ingat nok logout di cc..kemo ingat dio sakit jiwo doh..ingat keno hacked..ruponyor buke... Ha.... Alolah..panje nok mapuh entri kemo..kemo ingat setakak nie jah..Takut demo kecuk perok baco nie..Ke jeluwok pulok...Haha...

Sene cerito..kemo kenal Aiz nie..lamo doh..sejak dio pakai topi koboi warna meroh dalam blog..tol tak? Kalu lah dio ingat..Hehe..

Ok..berbalik kepado heador.. kalau kemo mene gak..kemo nok heador h: 500px. w: 780. Ha..tue jah..Bereh dok?? Kawe nok header 3D..hahah.. Demo buat ar guano asal sesuai dengan blog pink kemo nih..k lah..harak2..Aiz pehe? Pehe dop? Kih3. Demo wat tajuk hedor tue.." Revolusi Amir Izzat ' deh? Hehe.. Pastu tagline.."Membaca perubahan hanya melalui tulisan." bereh? Hehe... timo kasih banyok lah weyh..


Hakim contest nih!

2 comments:

Ichigo Miro berkata...

semoga berjaya amir...design Aiz tu mmg sempoi...

AiZ berkata...

agak trouble and mable aku baca loghat kelate.. ^__^ asalkan paham gak sikit2.. hehe.. psst... gud luck yek ^__^

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??