Waktu Sahur Sudah Tiba.|Mak Dah Ketuk Pintu Laa..

Salam .... Yes! Sudah masuk waktu sahur..Sebenarnya tak kisah sahur pukul berapa tapi tunggu mak masak..Hehe..Dari tadi lagi aku tunggu.. Sambil-sambil tue..Blogwalking ar kejap..Jalan-jalan je..Tengok teman -teman blogger. Sihat ke idak..Alhamdulillah..Mereka sihat..Ye kan?

Ha,baru sekejap tadi mak ketuk pintu..Mungkin beliau ingat aku tidur kot..Hehe..Biasalah kan..Kalau tak bangun sahur,nanti tak nak puasa..(kes macam nie ada lagi ke?) Ada orang dalam kelas Amir..perempuan..Dia tak puasa sebab tak sahut..MasyaAllah..ingatkan datang bulan ke apa ntah..ini tidak..Aduhai..

Baiklah..Amir nak pi makan sat..Lepas tue nak seterika baju sekolah kalau rajin..Lepas tue,nak tidoq balik..Kih3..Tak da lah...Nak buat something..Ok! Selamat bersahur..Jangan sampai tersedak..Assalamualaikum! Sekian...

3 comments:

Hasrol Nizam berkata...

aku tak sahur hari ni. sebab tak terbangun..haha.. tp kena puasa jugak. wajib2..

eh, ada banner aku kat atas tu. lupa nak exchange..nnt aku letak ko nye.. :D

tp mana banner ko?err

Pendapat anda?
Awak, boleh pakai purdah tak?

hans berkata...

hahahha
dah lama aku xbangun sahur
kunci jam pun xsedar
adess

P/S : Digi Sayang Aku Agaknya! Hahaha

nursarah berkata...

tak puasa sebab tak sahur, kejadah apa la. haish.

sahur satu nikmat!

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??