Dapatkan Pantun Ayat Hari Raya Aidifitri Sekarang!!

Jom dapatkan pantun hari raya yang kaw-kaw punyer! Boleh kasi kat awek,mak mertua dan sesiapa saja yang anda berkenan! Yang pasti,pantun ini best!


Pantun Jangan Lupa Duit Raya

Pulau Pandan jauh ke tengah
Gunung Daik bercabang tiga
Makan sudah bersalam pon sudah
Duit raya takkan dah lupa..

Pantun Versi Perak: Gulai Tempoyak Ikan Mayong



Gulai tempoyak ikan mayong
Deroyan busok tebok tupai
Pandu hemat ingat kampong
Asal teman selamat sampai

Pantun Sms Ku Kirimkan Sebagai Ganti




Jambangan indah lagi berseri,
menjadi hiasan di aidil fitri,
sms ku kirimkan pengganti diri,
tanda ingatan tak lupa dihati….

Cincin Disarung Hati Berdebar

Cincin disarung hati berdebar
Jarinan lembut wajah terhias
Ramadan disambut penuh sabar
Aidilfitri disambut dengan meriah
Macam mana? Menarik bukan? Hehe. Ini baru sikit je. Jom ke sini.(klik la!).Ada banyak lagi pantun hari raya..Untuk Sms je laa.. dan macam-macam lah ada. 

11 comments:

nas berkata...

menarik gak pantun nie..
aduss...
lebaran makin terasa lak..
huhu..nanti aku nak buat entri pasal raye..eheheh :P

ardinihumaira berkata...

best gak berpantun.. leh kasi sms.. hehe

Hasrol Nizam berkata...

bagus2. tak yah penat2 nak karang. kopipes je..hehe

Pendapat anda?
Daripada DIA kita datang dan kepadaNYA kita kembali

AnWaRnAiM berkata...

salam..mmg best! huhu

wunny berkata...

menyanyi di ats pentas,
wah! best la pantun di atas..
hehehe :))

fara berkata...

em,eh,pantun tok bkal mak mertua xde ke?? Hehe

Mr. J pengeRindu berkata...

Slmt Hari raya bro.

Tanpa Nama berkata...

sedap juga pantun ni

Tanpa Nama berkata...

oo

Ahmad Rizwan berkata...

Amir Dapat dari manee pantun nim . best gileww ,.

Tanpa Nama berkata...

bereh... sedak pantung tuh... tiru lalu hambee.. hehehehe ^_^

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??