Segmen Tingkatkan Ukhwah Akan Dibuat Hari Ini!!!

Salam guys,

Ha,korang dah bangun ke belum? Hehe.. Sahur tadi makan apa? Kenyang tak? Wah! Wah! Kalau sahur,tak payah kenyang-kenyang. Cukuplah sekadar meminum segelas air dah memakan kurma. Betul tak? Ikut sunnah Nabi.. Ada kawan aku tue,dia nak kurus..waktu sahur di minum air dan makan kurma je...Haa..bagus la.

Ok..Berbalik kepada segmen tingkatkan ukhwah sesama bloggers.Aku rasa..nak buat hari ini lah. Sebab sebelum ini tak sempat..Almaklumlah sibuk sikit..Banyak benda yang dirancang.. Hehe.. Lagipun,aku buat segmen ini bukan untuk menarik trafik atau mengejar trafik tetapi dengan niat untuk mengeratkan lagi ukhwah antara blogger.Niatku murni tau..tak caye? Amik kapak dan  belah lah dadaku...Hehe.

Oh ya! Ada lagi tak blogger yang sertai? Moh la sertai..tak rugi pun..Kalau nak sertai..Meh baca entri ini(sila klik). Aku tak mahu dah bertangguh-tangguh lagi pasal segmen ini.. Pasal apa? Pasal aku dengar al-Hidayah pagi tadi..Ustaz tue kata.. Menepati janji adalah penting dalam berukhwah..Jadi,aku tak mau tak berlengah-lengah lagi...Cuma satu je aku harap..Sudi-sudi la korang mengikuti segmen ku... Hehe..


"Ku Lakukan Hanya Kerana Allah..
Untuk Mengeratkan Silaturrahim..
Demi Agama Islam yang tercinta.."

7 comments:

Hariz berkata...

semoga tercapai niat bro :)
sama2 jalinkan ukhwah niat kerana allah

http://prof-hariz.blogspot.com

izyanty collection berkata...

nak join gak dik....semoga tercapai...insyaallah..


http://izyanty.blogspot.com

Amir Izzat berkata...

@HarizinsyaAllah..ko tak nak join sekaki ke? boleh ar kita kenal..hehe

Amir Izzat berkata...

@izyanty collectionnak join ke kak? ha,kalau nak ..kak buat ar satu entri..boleh rujuk sini..

http://amizzat.blogspot.com/2010/08/segmen-tingkatkan-ukhwah-sesama-blogger.html

nanti boleh la kita berkenalan..hehe

Hariz berkata...

@Amir Izzat boleh jugak :)
otw nak buat topik yeap :)

Amir Izzat berkata...

@Harizalhamdulillah..hehe.. bgs2..nanti ak boleh tau siapakhah dirimu..haha..

ardinihumaira berkata...

:) InsyaAllah dni akan join

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??