Trafik Bulan Ramadhan Naik Mendadak!| 800+UV

Assalamualaikum,

Memang betul lah kata orang. Rezeki pada bulan Ramadhan pasti bertambah.. Kalau kita memberi,kita juga pasti akan diberi. Korang nak tahu tak? Pada malam selepas diumumkan tarikh berpuasa.. Rezeki Amir pun bertambah.. Rezeki berblog lah..ia berkenaan trafik..Dikira rejeki kan?


Klik la..!

Pada malam Ramadhan tue,tiba-tiba pelawat yang datang ke blog Amir bertambah ke 857 orang. Banyak tak? Duh! Memang banyak..Tidak pernah sampai 800 Uniqe Visitor(UV) sampai gini.. Fulamak! Memang bertuah sungguh pun...Hehe..

Tapi kan..Nak dapat trafik macam nie..bukanyya senang. Amir berkerja keras tau..Amir post entri Amir di...di "tuuuut'. Rahsia beb..Mana boleh bagi tahu..kih3..Kalau bagi tau? Itu namanya bukan rahsia.. Amir percaya..apa yang kita lakukan pasti akan dibalas balik..Betul tak? Gembira weyh..hehe..

Nota: Alhamdulillah...Syukur...

5 comments:

encHIx laNDax berkata...

alhamdulillah~berkat ramadhan~

cikgu isza berkata...

tahniah.. alexa pun cantik namanya..
teruskan usaha..
:)

nuriz berkata...

tahniah amir..hehehe

nuriz berkata...

ramai jugak yg dtg blog sis dari amir..yg upin ipin tu, depa minat upin ipin sgt kot hehe

nabilah abd rahman berkata...

baguslah kalau macam tu..rezeki ramadhan...:)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??