Bendera Negara Aku Dipijak Dan Dilempar Taik Manusia!|Lu Ingat Gua Tak Ada Perasaan Ka?


Gambar diatas ialah gambar-gambar manusia yang tidak bertamadun dan tidak mempunyai harga diri. Kalau hidup di bumi nie..Macam hidup segan mati tak mahu. Eh! Sesuai ke? Hish! Aku geram nie..Korang lihat sendiri ar gambar kat atas..Kalau darah korang tak menyirap..Baik korang ambil I/C korang..patah-patahkan..Senang citer...

Hurm..Kalau pemimpin Malaysia tidak bertindak dan masih berpeluk tubuh. Tak tahu lah aku nak kata apa..Sebab mereka yang berkuasa..Tok sah lagi la berlembut dengan puak-puak bengong nok mampuh nie... Cukuplah..Cukuplah tunduk pada mereka wahai pemimpin ku....Hish! Perasaan aku masih boleh dikawal lagi nie... Entah laa..Nampaknya..kerajaan wat dek je.Kalau ada tindakan,baguslah.... 

Lu orang duk layan lagu diorang..Duk putar lagu diorang..Duk siar citer diorang..Baguslah..Bagus..tak da semangat patriotik langung! Kawan aku..dah boleh cakap macam depa..Hari-hari cerita depa ja kat tv..Muak weyh! Kot kot! Video peterporn pun ada yang layan..Hish!

Amir: Aku dah bosan dengan perkara nie! Puak seberang tak bersekolah ke..Ore ind... meme nok mampuh laa..Basso enggo sungguh...

8 comments:

kaizen shinobi berkata...

dalam bulan poser lak tuh~ sigh~

ape nak jadi la... aq dah malas nak ulas pape...

IKRAM berkata...

Dorang gile la tu,haha
Ntah apa yg bendera tu buat kat dorg

nabilah abd rahman berkata...

memang diorg tak bersekolah rasanya..ilmu sikit..tak pandai berpikir langsung...suka-suka ati je pijak bendera kita..padahal banyak kot jasa malaysia kat dorg..

nas berkata...

taw xper..geram aku..da la ramai pendatang indon 'merempat' di negara kita cari rezeki,tapi mereka gak tak hargai..wtf!

wanie m'nJ berkata...

ini mcm da kes parah ni..kita pon x de nak buat mcm tu..ntah hape2 la!!

suzzsuzie berkata...

cubala kita wat cam tu gak kat dorang....silap2 nnti kerajaan kita pulak minta maaf...dah byk kali ni kerajaan kita berlembut...

tengkorakemas berkata...

bab cite kat tv tu memang berlambak...

hope org atasan boleh setelkan benda ni..jgnla pulak emosi menguasai diri bulan pose ni sampai bermusuhan kat Malaysia ni..

tengkorakemas berkata...

darah aku tetap menyirap..tapi aku kalau boleh nak elak permusuhan..cukup sekadar membenci perbuatan tu..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??