Minta Maaf! Semua Entri Blog Ini Tidak Dapat Dikomen|Kesulitan Ini Amat Dikesali| Aku Pun Frust Der!

Salam guys,

Terus kepada cerita. Tak mahu dah bagi mukaddimah. Aku sedang mengalami satu tekanan yang amat besar..Tertekan dowh. Sejak semalam,entri blog aku tak boleh komen dah. aku agak hairan jugak. Kenapa jadi begini? Sebenarnya,aku cuba adjust sikit Intense Debate nie(menyesal) tetiba..Apabila aku buat entir baru. Eh! Apsal tak boleh komen? Huhu.

Aku tak tahu dah nak buat macam mana. Sejak pagi tadi lagi aku mengedit blog ini. Tak keluar juga komenya. Aku cuba la buang Intense Debate. Tapi tak boleh buang. Sebab template tidak ngam. Korang boleh bantu Amir tak? Huhu. Susah nie der. Semangat blogging kian membara tetapi hal macam nie pula yang terjadi. Siapa yang tak sakit jiwa,kan?

Memandangkan blog aku dah nyawa-nyawa ikan. Baik aku mengundur diri. Selamat tinggal kawan ku..Selamat tinggal blog..bloggerrs. Kita jumpa apabila aku ada mood balik. Memang dah tak larat nak edit blog nie..Kalau boleh,bantulah aku.. Ok lah..aku undur diri dari blog ye. Terima kasih blogger yang sudi bertandang ke blog Amir Izzat ini... Hurm..

p/s: Aku acah je..Weyh..bantulah aku..beri komen kat shoutbox.Macam mana nak fix benda nie?

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

hh

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??