Biarlah Aku Dengan Cara Aku

Sudah malas ku turuti gayamu..Biarlah aku dengan gayaku..Biarlah aku dengan kata-kataku.. Walaupun ia tidak sehebat kata-katamu..Namun,ia terluah hasil nukilanku..

Biarlah aku berpaksi pada diri sendiri. Tiada guna aku ikut segala gayamu..segala madahmu..Cukup! Cukup lah aku terseksa...Aku yakin..Aku akan berusaha untuk lebih maju..Biarpun dengan cara tersendiri.

Memang silapku..Terikut akan gayamu..Terikut akan jejakmu..Tapi masa belum terlambat..Andai dapat..ku undurkan putaran dunia..Ingin ku gubah segalanya....

Tak apa! Aku pasti..pasti dengan tindakan ku ini..selama tinggal kamu..Selamat tinggal keegoaan! Aku pasti bangkit dengan cara tersendiri.. Biarlah apa orang nak kata..biarlah mereka dengan kata-kata mereka...

Nota: Terima kasih! Lega rasanya...

3 comments:

echah mashuri berkata...

perghh...mcm org jaoh ati je...hik9

Amir Izzat berkata...

@Echah...haha..tak da lah.... hehe

ardinihumaira berkata...

:) jadi diri sendiri lagi best, Amir... hehe

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??