Aku Dah Lulus Ujian Praktikal JPJ Lesen P Laa!!

Assalamualaikum!!! Wahai orang kampung sekalian(sambil menjerit)..Aku disini ingin mengumunkan bahawa Amir Izzat dah lulus ujian praktikal lesen P laa! Haha. Bangga weyh..Selama dua bulan aku duk bawak lesen L..tapi kini..Aku dah maju setapak..lebih bagus dari tak dak lesen.Kih3..

Tepat jam 9.30 pagi tadi.Selepas berjumpa dengan PK HEM untuk meminta kebenaran keluar. Aku pun terus memecut perlahan di jalan raya.. Terus menuju ke rumah.. Rumah? Ye laa..tak kan nak pi amik ujian praktikal lesen P pakai baju sekolah..Segan den..Pastu,pergi rumah kawan dulu.. Ajak dia pi sama.. Lepas tue,apa lagi..start gear satu dan terus memecut..Kah3..

Sesampainya aku disana.. Badan aku masih relaks..tak gelabah..Orang kata cool je beb. Jalan-jalan perlahan dulu.. Pastu,masuk dalam kelas dia..kena tunggu JPJ dulu..Dia nak bagi borang..Selepas bagi borang..isi semuanya.... Tup tup..Aku dapat nombor ke 4 laa.. Alamak! Dalam hati dah gelabah..Ish..

Tapi tak apa..redha gak. Selepas 1 jam setengah menunggu JPJ selesai test kereta.. Dicampur otak yang tengah panas...dicampur pula dengan keadaan diri yang berpuasa(korang puasa tak?)..aku pun disuruh buat ujian tue... Bila dah buat pusingan lapan...meniti.. selekoh dan semuanya.. Alhamdulillah..aku dapat lakukan dengan baik.. Cewah! Bangga nie...Hehe

Lesen P plak akan siap seminggu dari sekarang.So,aku akan tunggu dan akan bawa aweks la lepas nie..kah3..

6 comments:

Shafika Syuhada Rosli berkata...

congrate! umur dah 20 neh pon still dengan L, ntah bile nak sambung P . agagaga..

Siti Wardah berkata...

lesen apa ? ciri2 mcm moto jeee :D

Mr. J pengeRindu berkata...

wau. dah ada lesen.. aku ni sampai sekarang xambik lesen.. main terjah je jalan raya.. hehe.. teringin nak ambik lesen.. tapi.... sebenarnya aku buta warna...

Adha berkata...

dah ada P nanti jaga sikit..wat salah sikit potong mata haha..jgn jadi cam aq ada P tapi mcm xde P huhh..:O

tengkorakemas berkata...

haha tahniah! woo kata nak bawak bini je naik superbike?ki3

Amir Izzat berkata...

@Shafika Syuhada Rosliterima kasih... wah! masih lesen L? ish..ish..sambung la cepat.sekejap je... JPJ tutup mata..hehe

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??