Segmen Tingkatkan Ukhwah Bersama Cikgu Miera

Assalamualaikum w.b.t

Segmen tingkatkan ukhwah bersama blogger diteruskan lagi. Sebelum ini saya sudah memperkenalkan Kie-yu. Macam mana? Korang sudah beramas mesra dengan Kie-yu atau belum? Kalau belum,cepat-cepatlah..Nanti Kie-yu lari..Hehe.

Baiklah..Tanpa membuang masa korang.. Marilah kita berkenalan dengan Cikgu Miera..

Sebenarnya saya pun baru sahaja mengenali Cikgu Miera ini. Selama ini tidak kenal pun.. Nak kata saya kenal sangat dengan Cikgu Miera,tidaklah juga tapi boleh la. Tak apa..Saya akan beramas mesra dengan Cikgu Miera selepas ini.(jaga-jaga cikgu!) Harap-harap korang jangan salah faham.Kekeke!

Ketika saya mula membaca entri yang ditulis oleh Cikgu Miera ini.. Entri perkenalan ini.(klik la!).. Saya tersenyum sendirian. Mengapa? Sebab saya tidak sangka yang Cikgu Miera ini begitu mesra.. Mesra alam gitu-gitu. Happy semacam je. Hehe.

Cikgu Miera atau nama sebenarnya ialah Nurul Amira binti Ahmad sebenarnya seorang cikgu. Alamak! Dah nama Cikgu Miera. Mestilah seorang cikgu. Dilahirkan pada 4 Disember 1986..Mengajar pula di salah sebuah sekolah di Pulau Langkawi..

Itulah serba sedikit pengenalan dari saya kepada anda berkenaan Cikgu Miera. Jadi,kalau korang hendak berkenalna dengan lebih lanjut..Jom la kita terjah blog Cikgu Miera ini!! Jom...kita tingkatkan ukhwah..

0 comments:

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??