Dah Berbuka Belum?|Hari Ini A La Kadar Je..

Tepat jam 6.50 petang tadi..Masukkan waktu azan bagi wilayah..Eh! Bagi bahagian Kuching..Sebelum tue,sepat chat di GengBlogger ngan Ayie,Kak Hanis dan Fahmie... Hehe..

Oh ya! Jam pun dah pukul 7.50 malam.. Dah nak dekat pukul lapan..Korang dah berbuka ke belum? Hish..mesti dah kan? Negeri perlis pun dah kan? Haa..kalau belum..cepat-cepat ar berbuka.. Hurm..Malam nie..rasanya tak pergi terawih kot..Hehe.Maaf.. Terawih korang macam mana pulak? Penuh ke biasa-biasa je? Eh! Ke ada yang tak pergi langsung? Tak apalah..Tahun depan ada lagi..(kalau idup! Kih3).

Ye la kan..Ramadhan datang setahun sekali..Hargai lah masa..Cewah! Bajet nak jadi pensyarah la Amir nie..Kah3. Ok! Menu berbuka arini simple je..Sorry ar..Malas nak ambil gambar..Duk kat meja makan..Baca doa terus makan..Settle masalah. Hehe..Kalau nak ambil gambar..Tak sempat kot..dah abis..

Cuma nak cakap kat sini..Makanan yang ada adalah nasi putih..ayam pedas..ikan asam pedas,budu dah jering..Itu je laa..Kuih lak..kuih karipap ngan kuih entah apa nama..Lupa lak... Korang lak berbuka dengan apa? Bagi aku..ada nasi ngan budu pun jalan laaa...haha.

Amir: Kalau korang hebat,cuba teka juadah berbuka Kak Dni..Meh ke sini(klik sini!)

5 comments:

syuE berkata...

hahah..dni mkn aym g0lek tuuuu~

erm..rini mkn nasik putih+sambal tumis petai udang+daging masak kurma :)

heeee..

AnWaRnAiM berkata...

nasih ayam bungkuih ja..huhu
ngn karipap..air sarsi

Ashraq Salahuddin berkata...

Nasik lemak madu+soya cincau...nyum2

www.life-around-research.blogspot.com

Penulis Setia berkata...

saya makan mcm2 :P

tengkorakemas berkata...

memang kena ada budu ko ye..sampai ke kuching perjalanan budu tu he

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??