Dah Masuk Waktu Sahur Tapi Makanan Tak Ada|Macam Mana Nie?

Alamak! Dah pukul 4.28 pagi. Sudah 28 minit berlalu..Sahur pukul 4..Aduhai.. Makanan? Ha,nak bersahur mestilah ada makanan. Paling tidak pun..Ayam panggang..


Ayam panggang? Gila apa.. Haha..Siapa pula nak masakkan? Hurm..Tukar lah.. Hurm..Ha,nak makan burger lah..Mesti kenyang...


Fulamak! Meleleh air liur aku....Sedap tue!! Tapi kan..Semua makanan nie tak da kat rumah.. Yang ada hanya nasi putih..kurma dan air kosong..Kalau korang la,korang makan apa? Ha,AMir tahu..mesti korang pilih buah kurma dan meminum seteguk air..Betul tak? Ya lah kan..Nabi sendiri bersahur dengan buah kurma je.. Aku dengar,minum seteguk air pun sudah memadai.,kan? Kalau salah,sila perbetulkan..

Jadi,kepada yang tak sempat masak..Makan je papa.. Ok? Alamak! Mak sudah panggil sahur...!!

9 comments:

Umie Nadhirah berkata...

selamat bersahur kitak :D

kaizen shinobi berkata...

aq nasi ayam jeh~ hahaha selamat bersahur~

Adha berkata...

sebelum puasa aritu ade beli nesVita..yg mcm 3 in 1 tu...so kalau x sempat masak mmg bedal bende tu ngan air kosong je la...=)

suzzsuzie berkata...

akak pun kalau sahur jarang makan nasi...pastikan ada stok quaker oat ke roti dah cukup..kenyang sehari

Sharinginfoz berkata...

yang penting sahur tu penting even dengan segelas air

Durian Runtuh Pekerja Bank

cik shabah berkata...

cik shabah bersahur ngn eskrim tadi...stailo tak,he3 =)

*selamat bepuasa untuk hari yg ke-2 =)

tengkorakemas berkata...

aku makan nasi lauk hehe

kalau yg minum seteguk air n kurma tu memang bagus..tapi kalau sebab nak cepat tdo balik memang kurang asam la haha

afzainizam berkata...

♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•' ´¯)♥
♥♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´ ¯)♥♥
----==--Ramadan Mubarak---==----
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`'• .¸_)
♥(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•. ¸_)♥
Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.
Kesempatan ini memohon maaf atas lama tak ziarah blog anda..

uhhh sahur aku kena hisap rokok 3 batang pasal esok dah tak leh isap rokok kan...

maCy berkata...

buat lapar ini entry ;p

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??