Jom Baca Kisah Lawak (Otak Kuning Jangan Baca!)

Sekarang ini kan hujung minggu. Kadang-kala kita hendak juga ketawa-ketawa. Jangan ketawa seorang diri sudah la. Kalau dilihat orang,naya pulak. Baiklah.. Bagi menceriakan anda saya nak bagitahu satu kisah lawak. 

Kisah lawak nie memang lawak habis laa.. Tapi orang yang berotak kuning tidak boleh baca. Kenapa? Ha,nanti..Kalau korang baca korang akan tahu laa..

Baik! Saya ceritakan dengan ringkas disini. Cerita ini mengisahkan seorang pelajar yang pintar. Baju je darjah 4 tapi kecerdikannya mengalahkan Amalina yang hebat itu. Kalah juga Nik Madihah(betul tak ejaanya nie?).

Hendak dijadikan cerita...Pada suatu hari... (the end).

Huh? Dah habis.. Cerita ini panjang sangat. Jadi,elok lah korang berkunjung ke sini pelajar pintar( otak negatifk tak leh baca)

1 comments:

AnWaRnAiM berkata...

ha ha ha! bhaye2

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??