Mood Berblogging Sudah Hilang Ke Laut..

Salam guys... Ha,aku nak ucap terima kasih la sudi bertandang ke blog ini. Terima kasih banyak-banyak la yer. Nanti tak usah la datang sini lagi..Takut kau kecewa pula dengan aku. Manalah tahu kalau aku tak sempat nak lawat blog kau. Kau sedih.. Selepas itu, kau tak nak datang lagi. Kau kecewa.. Aku tak mahu macam itu...

Alamak! Gurau sajalah. Aku terharu kau datang blog aku nie.. Blog yang entah apa-apa. Nak kata bermanfaat,tidak juga. Hendak dikatakan banyak faedah. Habuk pun tak ada,kan? Jadi,ada apa dengan blog nie ha? Hairan aku....

Tapi kan..aku ada perasan sesuatu laa.. Follower blog nie dah bertambah..Jadi 500 pulak. Alhamdulillah..Terima kasih la follow ye.. Nanti belanja makan...Sebenarnya nak cakap..Modd blogging dah hilang dah..Sebab? Sebab mak tak nak bayar broadband..Hurm..Nasib lah kan..tapi tak apalah.. Blogger bukan kerjayaku..

Amir: Aku..letih ...

6 comments:

tengkorakemas berkata...

laa yeke mak tak nak bayar..

sabar k, nanti ko dah ada mood blogging balik :)

hans berkata...

owh
gi lah bayar lekas2 broadband ekau tu

P/S : Dah 3 Kali Dah Macam Nih! Kalau Kali Ke-4 Macam Mana?

ProfHariz berkata...

Alaa broo. rileks broo..
cuba pujuk mak ko :)

mier@merr berkata...

blog mmg bkn keje kite..tp da jd rutin kan? xngadap shari xaman rasa

AiN Z berkata...

hee.. chill..

Anastasia Ann berkata...

woit woit... mari mari naik sampan bersama-sama. :)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??