"Tak Ada Komen Bukan Bermakna Tak Ada Orang Baca Blog Kita"|Kenyataan Ben Ashaari Kot.

Komen? Penting ke? Kalau dapat berjuta-juta komen..Korang rasa gembira tak? Wow! Mestilah gembira kan? Manusia mana yang tak gembira pabila dapat komen banyak. Dapat komen bermakna kita dapat respons dari seseorang. Fuh! Terujanya.. Oh ya! Blog Amir tak leh komen. So,pandai-pandailah korang cari jalan tinggal mesej.Frust nie.. Kenapa frust? Bacalah entri ini(jom klik)

Tadi,dalam keadaan tertekan. Aku pi la jalan-jalan ke blog sahabat blogger.erti kata lain. Blogwalking.. Maka,tibalah aku di blog Eeblobor..Tak silap aku..Entri baru dia Minggu Yang bertuah. Fuh! Memang bertuah beliau..Dalam entri tue,dipinjam dari Ben Ashaari. "Tak da komen tak semestinya tak ada orang baca blog kita"

Sepatah dua kata dari Eelobor yang ku petik dari Blog Ben Ashari..
" Mengapa perlu mencari kesempurnaan jika diri juga tak sempurna. Mengapa perlu mencari kejujuran jika diri juga tak pernah jujur. Kita tak perlu mencari seseorang insan yang sempurna untuk menjadi TEMAN, Cukuplah mempunyai seorang TEMAN yang menjadikan kita cukup sempurna bila bersamanya..."


Dalam entri tue,dipinjam dari Ben Ashaari. "Tak da komen tak semestinya tak ada orang baca blog kita" Ya! Betul tue.. Tapi kan..ada juga orang yang frust sebab tak ada komen. Siapa ye? Angkat tangan cepat..Hehe. Ada juga blogger yang terlalu mengharapkan komen.. Dalam hati "awat tak dak komen nie?" Ekeleh..macam mana nak ada komen kalau kita tak beri komen kat blog orang lain. kan? Ha,jadi aku nak bagi tips. Komenlah di blog blogger lain..Nanti,korang akan dapat banyak komen macam bloggger sorang nie.. Nash namanya..

Oleh itu,jangan berputus hati kalau takdak komen..Hehe. Oh ya! Korang nak tahu rahsia terbesar Ben Ashaari? Jom ke sini..Rugi woo kalau tak baca...

1 comments:

amalia berkata...

haha amir izzat...saya setuju dengan mempunyai seorang teman menjadikan kita cukup sempurna bila bersamanya.. saya suka ayat ni<3

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??