Segmen Tingkatkan Ukhwah Bersama Blogger Nabilah|Dunia Suka Duka


Jeng-jeng... Segmen ini akan dimulakan dengan Blogger Nabilah..atau lebih mesra dengan panggilan Kak Nabilah.. Empunya blog Dunia Suka Suka.. nak tau tak apa tagline dia? "Pahit manis semua ku telan tapi tidak lah sampai termuntah.." Jangan pula korang termuntah bila datang ke blog kak Nabilah.Ekekek!.. Tagline tue ada makna tersirat..Orang yang arif je faham..Siapa faham sila angkat kaki tangan?

Sebenarnya kan.. Aku baru je kenal Kak Nabilah..tapi Kak Nabilah nie baik ar...Memang baik..Kenapa? Tak percaya? Belum kenal belum tauu..Nak tahu kenapa aku kata Kak Nabilah baik? Korang buat-buat baik ar ngan dia. Hehe. Baiklah..Kepada Kak Nabilah. Terima kasih sebab sudi menyertai segmen ini..Tanpa kak,segmen nie dah lama kot terkubur..Hehe..Tanpa membuang masa korang yang memang dah terbuang akibat membaca mukaddimah aku..Tue pendek je..Tak pa..lain kali aku buat panjang lagi..Ekeke!

Jom kita berkenalan dengan Kak Nabilah @ Dunia Suka Duka

Luahan jiwa seorang blogger..(tapi tak jiwang derr..)




Tiada apa-apa yang istimewa mengenai aku sebab aku juga insan ciptaan Allah seperti kamu semua..Yang ada kelebihan dan kekurangan..Detik 3 september 1989 merupakan detik yang bermakna dalam hidup aku..Detik inilah aku mula belajar untuk mencorakkan warna warni dalam hidup aku..Mak melahirkan aku dan membesarkan aku sehingga aku menjadi seperti sekarang..





Seorang yang sukakan keindahan alam yang menghijau,suka membaca segala jenis bahan bacaan but of course la mostly novel..Mak menghadiahkan geneticnya kepada aku sehinggakan aku sangat menyukai subjek matematik.

Aku seorang manusia yang mempunyai banyak impian..Kadang-kadang bersemangat nak kejar impian..Kadang-kadang terasa malas..Cuma nak biarkan masa berlalu..




Aku berasa yakin jika memakai pakaian berwarna hijau dan ungu..terasa warna itu menutupi segala kekurangan aku..dilahirkan sebagai anak ketiga,membuatkan aku berada di tengah-tengah.. tidak terlalu manja dan tidak terlalu matang..inilah aku..:)

Sudah tamat daa...Nak berkenalan tak?

Tara!!! Dah habis..Macam mana?Korang rasa dengan baca secebis kata-kata dari Kak Nabilah..korang dah kenal? Belum lagi laa..Jom ar kita beramas-ramas mesra dengan Kak Nabilah di blognya ini,Dunia Suka Duka. Aku harap..ukhwah antara kita semua..bloggers yang baca nie..akan terjalin dengan lebih lagi.. 

Ha,marilah kita berukhwah.. Sebab apa ukhwah nie penting? Sebab..ada 10 kepentingan menjalinkan ukhwah.. (sila klik) Tunggu apa lagi? Klik laa..kih3

Nota: Korang tak nak join sekaki ke beramas mesra ngan Amir?

6 comments:

Mrs. Q! berkata...

hehehe :D
beramas mesra??
kie-yu puasalah

btw, gud job amir
kie-yu pun nk g berkenalan dgn kak nabilah jgak ni..

Amir Izzat berkata...

@Kak Kie-yu.. hehe..tak da la..beramah mesra..bukan ramas2..haha..

hehe..ok tak entri nie? hehe..ha,elok bebenor lah tue..moh kita berkenalan..lepas nie..kita berkenalan dengan Kak Kie-yu..amacam? :) hehe

hans berkata...

walaweh
mesti gembira kak nabilah baca nih
heehe

P/S : Kejadian Lucu Di Jalan Raya Yang Kadang - Kadang Tak Lucu!

Unknown berkata...

hAHAHA...beramas mesra lak..lwak2

Tanpa Nama berkata...

agak terpinga jap bila bace ayat ni "beramas mesra" apakah??kenapa?? tak boleh benti gelak nihh..

Unknown berkata...

hahaha..kalau beramah mesra boleh..tapi kalau beramas mesra,akak lari dulu la..hehe..tak nak dekat-dekat

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??