Segmen Khas PengeRindu: Interview Bersama Blogger

Salam guys,



Bismillahirahmanirrahim... 
Entri pada kali ini akan dimulakan dengan menyertai Segmen Khas pengeRindu: Interview bersama Blogger. Memandangkan pengeRindu sudah menjemput aku untuk menyertainya..apatah lagi bagai pucuk dicita ulam mendatang. (Korang faham tak makna nie?).Jadi,aku pun teringin lah menyertainya untuk di 'review' oleh pengeRindu.Mari kita berinterview!!


Syaratnya pun dah cukup.
1.Menjadi follower pengeRindu.
2.Meletak banner pengeRindu. (nampak tak yang besar kat atas tue?)
Oh ya! PengeRindu ada tanya soalan laa.


Soalan pertama.


Berapa lamakah anda sudah mula berjinak dalam dunia blogging ini?


Aku jawap..Sebenarnya kan. Kalau dikira usia blog ini sudah menjangkau tiga tahun sejak tahun 2008 lagi. Tetapi baru sahaja aktif berblogging pada tahun ini bermula pada bulan Februari. Jadi,baru 7 bulan lah. Berblogging dengan serius pula..Bermula pada...Tahun depan kot.Hehe. Belum terniat di hati ingin berblogging dengan serius kerana ku belum mampu untuk menanggung bebannya. 


Kalau bersama Nuffnang pula..baru je 6 bulan. Hehe..
Baiklah..Jom kita pergi ke soalan kedua. Hish! Banyak betul pengeRindu punya soalan nie.. Hehe.


Soalan kedua.


Dalam seminggu, berapa banyakkah entri yang anda siarkan?

Huh? Sekejap. Nak pergi tengok.. Ha,berapa banyak ek? Hurm..Dalam seminggu itu,lebih kurang 10 entri ke atas laa. Dulu,kalau tak silap aku..Lebih dari 20 entri kot..Macam itu lah. Kalau buat entri banyak-banyak,tak boleh jugak. Nanti ada follower marah,sebab apa dia marah? Sebab kita buat entri banyak. Habis tue,kenapa ek dia follow kita? Entah la belalang..Tepuk dada tanya iman.


Baiklah..Cukuplah setakat ini.. PengeRindu cakap.. Taiplah sebanyak mungkin..Kah3.. Ini dah terlebih dah.. Ok la tue! kan? Kalau korang mahu blog korang di review oleh pengeRindu. Boleh la korang ke blog beliau..okeyh? Amir jalan dulu..(jalan pi tidoq kot..)
Nota; Aku pasrah untuk menulis entri andai ada yang berkecil hati.. Salah aku kah?

2 comments:

tengkorakemas berkata...

fuh..kira lama gakla blog ko ni bersawang haha jgn dibiarkan bersawang lagi utk tahun depan :D

Amir Izzat berkata...

@tengkorakemashaha..bukan bersawang der..aku tak tahu yang aku dah buat blog pada tahun 2008..kah3.. bila nak buat blog..eh! dah ada la..kah3

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??