Maruah Aku Tercemar Di Page Nor Azita Osman Hina Negeri Johor(blacklist people)|Maaf!

Geng! Tolong aku..Aduhai..Maruah aku tercemar di Page Nor Azira Osman Hina Negeri Johor.. Tak percaya? Huhu..


Mula-mula admin cakap yang Aku nie sekutu Gucci.. bersubahat dengan Puan Nor Azita Osman nie..Aku cakap la yang aku bukan macam itu..aku beri link blog aku..Ada biodata..Selepas itu..


Ada pula sorang mamat nie cakap seperti kat atas tue.. Cuba korang baca elok-elok.. Korang rasa macam mana bila kebanyakan manusia di page Nor Aziata Osman Hina Negeri Johor berprangsaka buruk kat korang. Tercemar tak nama korang di facebook? Lagipun,aku tak da lah maki hamun disana.Cuma mengikuti perkembangan sahaja dan cuba memberi komen nasihat tetapi disalah erti pulak dah..Walaubagaimanapun,


Admin akan bersihkan namaku disana. Tak tahulah dia akan berbuat demikian atau tidak. Aku tak kisah pun..Sebab aku tak ada kaitan pun dengan Puan Nor Azita Osman ini. Cuma tuduhan melulu admin dan segelintir manusia disana membuatkan aku terkilan.. Dah la komen memaki hamun.. Tak apalah..Setakat ini sajalah coretanku.. Dalam hati berkata"Macam nie rupanya orang Johor.." Akhir kata kepada rakyat Johor,bawa bersabar sahajalah.. Mesti ada hikmah perkara ini.. Sabar kan separuh dari iman.. 




Alamak! Ada lagi yang duk kutuk..Tak apalah..Aku diam je laa..Ok? Aku cuma bagi nasihat..korang balas macam nie pulak? Hurm..Tak apa lah..aku maafkan..Aku redha.. Lagi satu,ada bukti je aku menghasut di page itu? Kalau ada sila kemukakan..Terima kasih. Sukahati kamu lah nak kata apa padaku.Kerana aku tak buat salah pun..Kepada Kak Sue Dan Nizatul..terima kasih sudi berborak dengan Amir..

p/s: Aku sebenarnya bukan nak melagakan orang disana. Kalau admin tak delete post terawal yang aku komen..tentu korang(facebookers yang perangsaka buruk terhadap Amir) tak akan prangsaka macam sekarang. Come on la..orang niat baik..Kau kata orang tue provoke la apa lah. Janganlah macam tue,kita hidup di Malaysia nie..nak aman damai.. Oh ya! Sebelum aku terlupa..Aku tiada kaitan dengan Puan Nor Azita Osman ye.. Hurm... Ok lah..Cuma..aku nak minta maaf kalau ada yang tersinggung dengan statement aku di page itu ye. Kepada yang duk salah sangka tue,sukati ang laa.. Cuma,jangan prejudis kat orang  je.ok? Maaf sekali lagi ku pinta..

2 comments:

ceksumolek's berkata...

kat fb kena berhati dalam berkata2.. takut nnt kena bann..

Ayie berkata...

@☺[ai][sUmi]☺Chan

xya takut... kalau kena banned pun.. buat jer yang baru.. hahahaha...sekarang ini.. saya ada 3 akaun fb .. menggunakan 3 email yang berlainan...

1 akaun fb.. poker nya kena banned sebab menggunakan gambar fuck israel...

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??