Siapa Mahu Header Free Dari Amir Izzat? Siapa Cepat Dia Dapat!

Assalamualaikum w.b.t Sudah lama rasanya tidak bermesra dengan korang. Meh peluk sikit! Haha! Ok! Ok! Nie ha..Aku sedang dilanda kebosanan yang melampau. 

Jadi aku nak buat kasi korang ..follower aku nie. Yang tak dak header jadi ada header. Amacam? Senang je nak buat. Korang buat satu entri. Cakap la nak header macam mana. Nak guna gambar apa. Nak tulisan macam mana. Saiznya berapa? Dan nyatakan apa-apa sahaja. InsyaAllah akan ku turuti. Nak ke idak? Ok! Aku tahu header aku tak cun.. haha.

Tapi korang boleh tengok la header simple mimple yang aku dah buat untuk Kak Mzhany dan Kak Sue di sini. Hanya dua orang tercepat sahaja yang terpilih. Kalau ada yang hendak lagi selepas ini. Akan dibuat... InsyAllah..

Tutup sehingga jam 11 malam.

Apa pasal aku nak buat header untuk korang? Sebab aku nak korang ada header. Header itu menunjukkan identiti blog korang. Orang datang tengok header. Dan barulah penulisan. Header cantik.. Orang tertarik. Lagi -lagi penulisan korang pun gempak. Header cantik + penulisan gempak = orang pun suka lah. Haha. 



Nota: Korang makan apa hari ini? Amir makan ikan sardin. Itu je la rezeki yang ada.

9 comments:

ISZA berkata...

amir yang rajin..
akak suka template yang amir buat tu tapi akak tak boleh tukar sekarang sebab BE tengah berjalan.. org kata klo tengah ada BE.. jangan godek ape2.. nanti dah jadi metered pasti akak guna apa yang amir hasilkan..
terima kasih banyak2..

Ezzattie berkata...

salam..
blog ezzat tak perlukan header.. tp kalau nak jugak boley ? hahaha..
gurau jepp!

Amir Izzat berkata...

@cikgu iszahaha..amir yg rajin? hehe. ok..tak pe cikgu.terpulang pd cikgu nak guna ke idak. hehe.. hurm..ye ke klo tukar jd metered? hurm..firt time dengar

Amir Izzat berkata...

@nurezzatw'salam. hehe.. nak gak ke? no hal..ahaha

Fatiehah berkata...

saya nak..saya nak.. :)
sempat lagi ke?

Amir Izzat berkata...

@FatiehahinsyAllah..sempat lg.

tengkorakemas berkata...

semoga berjaya :) practices make perferct

Rohani Hashim berkata...

betol...amir yang rajin...hehehe

eh betol ke mcm tuh kalaua da BE jgn tukar...huhuhuh

Anep™ berkata...

xsmpat lorh..hmm..

10 Fadhilat Coca Cola, Terbaek Dari Ladang !

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??