Korang Perasan Tak Ada Blogger Yang Hilang?

Assalamualaikum geng-geng Bas Blogger. Erk? Parti Blogger Se-Malaysia..(PBSM..akan ditubuhkan kelak.) Ahaks

Nie ha..Amir nak tanya la korang sikit. KOrang perasan tak seorang blogger perempuan. Yang sangat baik hati. Bila dia pergi ke blog korang,pasti dia akan komen. Tak percaya? Carilah nama Nabilah. Kak Nabilah..

Korang perasan tak. Kak Nabilah empunya blog duniasukaduka dah lama tak update dia punya blog. Selepas raya tak silap saya. Lama tue....

Aku tak tahulah korang perasan ke tidak tapi aku perasan. Aku hairan. kemanakah Kak Nabilah ini pergi? Sebagai seorang rakyat Malaysia yang perihatin serta sebagai seorang blogger yang mempunyai citarasa terhadap makanan yang kuat,aku kena ambil berat.

Aku serius nie.. Tak percaya? Korang pi la blogger beliau sendiri. Aku risau nie..Manalah tahu ada sesuatu yang menimpa kak Nabilah? Kalau tahu..silalah bagitahu aku..

7 comments:

Wanie berkata...

hehe..siyes sgt prihatin..

cikgu isza berkata...

lama dia mendiamkan diri.. kat blog dia yang lagi satu tu kot.. blog private..
meluahkan perasaan..
semoga dia sihat selalu..

Syazwana berkata...

boley jadik yb nih..
xD

a n a s t a s y e a berkata...

anastasyea rasa mungkin beliau ada banyak kerja sampai tak sempat nak update blog =)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

ehehh...lupa plak! x kenal dia lah, bro...nanti keyrill pergi check!

ardinihumaira berkata...

dia busy kot...
kan :)

nabilah berkata...

amir,terharunya akak...huhu...dun worry...akak ok2 je..sihat lagi..Alhamdulillah..just sangat malas..:)...thanks...

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??