First Shoot(Tembakan Pertama) By Sony Alpha 550



Assalamualaikum!


Masa Hari Ramah Tamah hari tue. Aku ada pinjam DSLR Sony A550 kawan aku nie. Jadi aku pun test la. Gila susah..Dah la pakai manual. Dia lupa setkan automatik. Dan..gambar yang aku ambil diatas pun jadilah macam nie. Apa komen korang? Aku suka ar amik gambar makanan!! Haha...

Hish! Nak beli laptop ke DSLR? Hurm...

8 comments:

tengkorakemas berkata...

aku suka gmbr mcm ni, gmbr fokus dan blur kat belakang, kira teknik bokeh la, ni boleh letak majalah masakan :)

cikgu isza berkata...

bab gambar akak no komen cuma akak nak gitau akak makan sate kanjang ari ni.. :D

Shahrin Oppa berkata...

not bad...walaupun baru testing kan???

jum blaja sama2..bro pown baru lagi :)

Azman Roslan berkata...

beli laptop je. heheh

Amir Izzat berkata...

@tengkorakemashehe.ak pun suka tp teknik yg aku guna nie namanya "teknik hentam2'. haha.. hehe..

Amir Izzat berkata...

@cikgu iszawah! sampai hati cikgu tak ajak amir. hehe

Amir Izzat berkata...

@Shahrin Oppaa'a.testing je. orait..tunggu amir beli satu..hehe

Amir Izzat berkata...

@Azman Roslanitu la yg sedang daku fikirkan..tp nak dslr..haha

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??