Disaat Aku Mencintaimu | Dabali Band| Aku Cinta Kamu Sayang..

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Semoga engkau kan mengerti,, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta............

Download disini.

****



Argh! Saat aku mendengar lagu ini...Rasa cinta mula berputik..Aku tahu ini cinta bayangan tapi aku punya rasa untuk mencintaimu.. Aku punya hak untuk mencintaimu..Biarlah cintaku seperti pasti di pantai..Biarkanlah cintaku seperti tumbuhnya cendawan. Namun aku tahu siapa aku....

Cinta? Sukar diungkapkan.. Apa itu cinta? Aku cinta akan dirimu kerna apa? Kerna rupa? Kerna budimu? Argh! Aku keliru....

Janganlah...Jangan biarkan aku hanyut dalam cinta gelora nafsu... Aku tidak rela...aku tidak sanggup untuk merasai kesakitannya lagi. Sungguh pahit..sungguh pedih..menusuk kalbu.

Aku tahu bahawa engkau pasti tidak akan menerika aku kerna aku tidak punya rupa paras yang menarik. Aku tidak punya wang yang punya namun mengerti lah akan dikau bahawa aku punya hati yang jernih..Aku punya rasa cinta...

Ya,aku punya rasa cinta. Namun itu tidak dapat menyakinkanmu akan keutuhan cintaku ini... Pasti engkau ragu-ragu... Tidak mengapa. Akan ku buktikan kepada...

Tidak akan ku renangi lautan api.. Tidak akan ku daki gunung yang tinggi. Itu semua janji kosong! Tapi aku akan menjagamu sepanjang hayatmu. Aku akan terus menyayangimu..  

Aku cinta akanmu bukan kerna wajah tapi kerna budi pekertimu.. Sukar untuk diungkapkan...

Mengertilah akan dikau......

7 comments:

mzhany berkata...

wow lirik dia...nk donload la n hayati smbil dgr lagu...hehee

nas berkata...

dabali band????
ape tue???
sedap x lagu dia???
aku xdownload..takot xsedap plak..hehehe

Amir Izzat berkata...

@mzhanykak..haa..jom layan...best tau

tengkorakemas berkata...

ehem...ehem..testing 1,2,3..

Tak pernah ku alami

Tak mungkin ku hindari

Di himpit perasaan

Bayangan Gurauan

eh nyanyi lak XD

Adha berkata...

ko suka dia tapi dia tak tau ko suka dia..camtu ke..

aq mmg suka lagu yg camni..rasa dekat jek hehe..

Syazwana berkata...

mcm jiwang
wakakakaka
xD

Bella ♥ berkata...

lagu ni mmg best kan? hakhak :) nice entry.
wah! siapalah yg bertuah tuh ae? :))

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??