Syabas Saman Kerajaan Selangor RM471 Juta

KUALA LUMPUR 10 Nov. - Anak syarikat Puncak Niaga Holdings Bhd., Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn. Bhd. (Syabas), akan menyaman Kerajaan Selangor untuk ganti rugi di bawah perjanjian konsesi tiga hala yang ditandatangani pada 2004.

Satu saman pemula bersama-sama dengan “affidavit-in-support” telah difailkan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur dengan sejumlah RM471,642,916 sebagai ganti rugi di bawah terma perjanjian yang ditandatangani antara Syabas, kerajaan persekutuan dan kerajaan negeri pada 15 Disember 2004, kata satu kenyataan kepada Bursa Malaysia hari ini. - Bernama

****

Aduhai..makin banyak masalah yang timbul kat bumi Selangor. Ops! Masalah air masih berlaku ke? Ha,saman RM471 juta tue. Banyak giler beb. Saman jangan tak saman.. Haha. Ops! Aku tak bersekongkol ye. Hehe!

3 comments:

princeduyong berkata...

takpe...janji air free... :)

Pejuang Kesenian Extrem berkata...

Makin huru hara pula selangor ni..

wan muhamad berkata...

Nasib la x da orang cari pasal gan wan hehe kalo x nak saman jgk nie

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??