Blogger Itu Semakin Maju

Dulu..ketika aku mula mengenal blogger itu. Dia baru sahaja bergelar blogger. Baru sahaja membuat blog. Latar belakangnya berwarna hitam. Blog dia serba hitam.

Tapi dia seorang yang rajin. Kemana sahaja dia pergi.Pasti dia akan meninggalkan link blognya. Bagus untuk promosi kan.

Hari semakin pantas berlalu. Saat berganti minit. Jam berganti hari. Tadi,aku terjumpa blog dia. 

"Wah! Dah makin maju la blog dia.."

Memang aku kagum dengan blog dia. Dah semakin maju.  Tapi aku tengok lak blog aku. Masih di takuk yang lama. Tak berubah-berubah.

"Argh! Kecewanya hati.."

Memang kecewa tapi apakan daya. Aku tetap aku..

"Psssssssttttttttttttttttttttt!! Apsal lak emo nie brader?"

Mana ada emo cuma mengenang nasib diri je. Aku tengok blogger itu dah maju setapak dari aku. Baguslah. Tahniah aku ucapkan!!

Oh ya,kepada blogger baru. Jom tinggalkan link kat bawah ini. Kalau sudi lah. Hehe! Aku pun baru gak..Masih merangkak.. 

Nota; Jangan pandang belakang.

18 comments:

Shahrin Oppa berkata...

Relax amir..Amir boleh buat lebih baik lagi..
Bro support amir ok!! :)

Fakhrur Razi berkata berkata...

eh ak rase blog nih pun dh kira maju jgak owh bnding ngn blog ak =.="
hahaha ;D

Kancilbiru berkata...

siapa tu...jeng! jeng!

jom kita pakat belajar dgn blogger tu nak?

Kie-yu berkata...

sape blogger tu? share lahhh..
ape yg baik leh jadikan cth :)

Mohd Zulfikri berkata...

Aku blogger baru gak.sangatsangat baru.baru 2 minngu.haha~

princeduyong berkata...

amir...ko memang dah maju skarang yer...tahniah untuk kamu...

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

siapa ek? keyrill join leh> heheheh!

http://keyrillaugustine.blogspot.com/

Puteri Iqa Izyan berkata...

wehuuu..lme2 nnt glemer ler.. :)

eiela berkata...

bagus kan jadi blogger yang macam tuh. saya nih baru nak merangkak.

Amir Izzat berkata...

@Shahrin Oppahhee...relak dah nie..terima kasih

Amir Izzat berkata...

@Fakhrur Razi berkatablog ko lagi la maju..betul wa ckp lu..haha

Amir Izzat berkata...

@Kancilbiruada la...pandai2 la cari kak.hehe

Amir Izzat berkata...

@Mohd Zulfikrila..baru ke? oh..ok

Amir Izzat berkata...

@princeduyonghurm....thanks

Amir Izzat berkata...

@Keyrill Eduardo Willeyhemjoin mendenya? haha

Amir Izzat berkata...

@Puteri Iqa Izyanbetul2 tue..slow slow kan

Amir Izzat berkata...

@eielasama la kita

Syazwana berkata...

hahahaha
amir amir amir
ni dh kira hebat la nih
xD

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??