Masa Untuk Tidur.. Dah tak terdaya nak blogwalking...

Huhu..hari dah lewat..nak blogwalking pun dah tak terdaya.. Buat apa paksa diri kan kalau dah tak larat? Nanti memudaratkan pula..Jangan sana sini...selagi termampu ar..Kalau tak mampu, kita rehat kan?

Bak kata cikgu aku.. "tak lari gunung dikejar.." Aku pula kata. " tak lari blog dikejar.." Haa...Sekarang jam sudah menunjukkan jam 9.36 malam. Dah lewat dah nie.. Kat Kuching memang tak lewat.. Kat luar rumah sekarang tengah hujan..kalau tidur kan best..Haha. Esok perlu bangun awal, pukul 5 pagi. Melemahkan sungguh..liat benar nak bangun awal.. Namun,apakah daya..terpaksa..

Baiklah..selamat malam aku ucapkan..semoga tidur kalian lena.... Assalamualaikum!

4 comments:

Kamsiah berkata...

selamat malam...semoga didatangi mimpi indah

AiN Z berkata...

awak bagus rajin tukar baju blog.. huhu saya nak tukar dah tak de masa dan tenaga.. huhu

Syazwana berkata...

tido tido
xD

Mr. J berkata...

wau.. hujan jg di sibu sarawak

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??