Header Teratak Hatiku... | Aku Cuba...

Header 1
header 2
header 3
header 4
header 5
Assalamualaikum!  Apa khabar korang? Lama tak jumpa ye? Nie ha...bila dah bosan..Aku cuba untuk penuhi kehendak sahabatku ini..Kak Fatiehah.. Haritue kan aku da cakap nak buat header. So,inilah yang jadinya..Aku cuba sedaya upaya aku.. 

Oh kak..Gambar pokok tak dak la..Ada tapi tak cantik..Nanti Amir tunjukkan macam mana rupa bila ada pokok itu. Hehe! Maaf. Ha,inilah hasilnya.Pilih la mana satu yang berkenaan.

Oh ya ! Siapa kak Fatiehah nie..Jom ke blog beliau.... Teratak Hatiku..

6 comments:

En iLham berkata...

smart gile!!
kalaulah aku pandai design macam ko
haha

Amir Izzat berkata...

@En iLhamhaha...amir masih belajar ..xpe..klo belajar pasti boleh..hehehe

Anip™ berkata...

its cooll~..i likeee~

5 Coklat Yang Termahal Di Dunia

tengkorakemas berkata...

makin nampak perubahan ko, aku rasa ko patut cuba buat design header joegrimjow, dia bayar tu, tau tak pasal tu?

Syazwana berkata...

cantek!
cool!
best nye pandai edit gambar
:D

Fatiehah berkata...

izzat: thanx ea..sori lmbt online...xde internet kt umah.

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??