Ruangan Iklan Berbayar


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Sebenarnya saya berhajat untuk meletakkan ruangan iklan berbayar. Baiklah. Seperti yang anda lihat di atas ialah trafik blog ini ketika waktu puncak. Kiranya waktu itu ramai pelawat yang datang ke blog saya dalam seminggu.

Berikut pula ialah trafik semasa saya. 


Trafik semasa saya adalah kira-kira 300++ pelawat unik dan  hampir 3 ribu pageview seminggu. Lain hari lain jumlah.. Namun,usah ragu. Trafik yang datang ke blog ini sentiasa stabil. InsyaAllah.

Ruangan iklan yang ditawarkan adalah pada ruangan sidebar.




Servis:


a) 4 tapak 140 x 140 px (kanan sidebar)


Untuk sebulan hanya RM10 ringgit.


Selain berada di dalam ruangan iklan tersebut. Entri khas juga akan dibuat untuk mempromosikan blog anda,barangan dan sebagainya jika anda melanggani ruangan iklan ini.


Jika anda mahu berada di ruangan iklan seperti ini.




Kalau hendak berada di situ,boleh sahaja. tetapi harga lain cerita. Masih boleh dirunding.


Sekiranya berminat,sila emailkan ke amirullizzat[at]gmail[dot]com. Yang pasti,anda akan mendapat servis yang terbaik. 


Tempat adalah terhad. 


Tinggalkan nama anda dan alamat email anda diruangan komen. Sekian terima kasih.

8 comments:

echah mashuri berkata...

whoa..maju setapak lagiiii....echah doakn ade yg nk melanggan ek,...heeee

ProfHariz berkata...

Menarik.. Aku xde modal.. Lau ada nak je :) Support kawan2

wan muhamad berkata...

salam petang amir wah dah maju jaya amir...semoga amir berjaya.. wan nak iklan pun blum ada produk lagi ..

Anastasia Ann berkata...

wah wahhhhhh sudah buka ruang iklan... nanti nak cantikkan dulu blog baru nak iklan extravaganva.. haha.. serius ni.

ardinihumaira berkata...

Goodluck amir!

Shaofie berkata...

nak cuba. nak cuba.

email : shaofie_89@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

nak..nak - my email: srifarina29@yahoo.com

farina berkata...

Email: srifarina29@yahoo.com

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??