Saya Dah Dapat Hafal Bra Warna Apa Yang Awak Akan Pakai..

Setiap hari awak pergi sekolah. Saya dah tahu apa warna apa yang awak akan pakai. Saya sebenarnya tak kisah pun pasal warna bra awak nie. Saya tak pandang pun tetapi maafkan saya. Saya tertengok je.

Mesti korang cakap.

" Budak Amir nie memang gatal la..mak bapak tak ajar ke.."

Aku sebenarnya tertengok der.. Dah baju sekolah yang dia pakai itu nipis. Jadi nampak ar.

Saya tahu saya salah .. Tapi kan. Saya dah dapat hafal la warna bra awak.

Hari Isnin: Kuning.
Hari Selasa: Hitam
Hari Rabu: Biru
Hari Khamis: Putih
Hari Jumaat: Pink

Gila kan? Warna bra awak pun saya nak hafal? Itu la awak. Siapa suruh awak tunjuk kat saya. Awak tahu bukan saya seorang sahaja yang tengok awak punya tali bra itu.  Semua jejaka kat sekolah nampak. Bila dah nampak,ghairah la tengok. (der..aku tak gatal).

Awak tahu tak kalau saya nie perogol bersiri dan gila seks. Dah lama saya rogol awak. Siyes saya cakap. Tapi alhamdulillah. Saya masih mempunyai akal yang waras.  Saya pun ada adik perempuan. Yang saya hairan,awak tak kisah pulak lelaki cakap macam nie..

" Peeewit..pink kaler tue.."

Awak pun tersipu malu. Bukannya nak marah. Ooppps! Buat apa nak marah kan? Dah memang niat awak nak tunjuk? Kan? Kan? Alaaaaaaaaa..awak nie. Kalau nak tunjuk,sila lah tunjuk jelas sikit. Setakat bra je nampak. Mana syiok. Dosa tetap dosa. Alang-alang menyeluk pekasam biarlah sampai ke pangkal lengan. (aku bukan suruh kau tunjuk payudara ye wahai lelaki. erk?)

Saya kadang-kadang nak tegur tapi saya malas dah nak cakap. Dah awak tak kisah..kadang-kadang saya tegur gak. Macam gitu gak perangai. Tak tahu lah apa yang nak jadi dengan awak... Entah la labu..

******

Kat sekolah aku..hari-hari diorang tayang. Baju sekolah diorang buat nipis. Nak belajar pun tergugat iman. Salah siapa? Ntah la. Nak tahu tak? Aku dah boleh tahu saiz berapa diorang punya. Gila lah aku nie.... MasyaAllah... 

Suasana pembelajaran kadang-kadang terganggu kerna hal ini. Hish!

Nota; Saiz brapa you mahu? Semua ada. 33B? 46D? 50D? Aik..Saiz apa tue?? Korang tahu tak bra itu apa? Hehe.

7 comments:

iamnerves berkata...

ishk ishk ishkkk...
rosak2..
*geleng2 kepala

Adha berkata...

laaa aq ingtkan aq sorang jek yg perasan bende ni haha..

iQaChumel berkata...

hahahha peh...
aku terasa malu =___='

wan muhamad berkata...

tjuk nya mengatalkan tgn aku tok klik hahaha pemandangan percuma merata2 skunk nie huihh..

Siti Mashitah Saidin berkata...

x pakai singlet ka?? x da spot check? ish2... *malu2*

shapoji berkata...

tolong hentikan serangan zina mata terhadap lelaki...."rawr"!!!

AyuE SurihanyOt berkata...

pompuan tu tak pakai singlet kot..patotnya kena pakai singlet pegi skolah..hoho

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??