Dia Blogger Baru: Merapu Itu Seni

Awak..
Ye,Awak..Aisy..betol lah tu..memang saya panggil awak pon..Tak payah toleh toleh kat orang lain! Memang saya panggil awak pon! Ye, awak la..

Awak..
Tahu tak..Masa sekolah dulu saya tak pernah teringin nak kenal dengan awak.. Tak taulah kalau saya ni rabun..Tapi saya memang tak ada keinginan nak kenal awak secara mendalam..Saya cuma tahu nama awak dan muka awak je..

Lain lain saya tak ambil port! Walaupun ada kawan kawan saya yang cakap awak memang hot, Tapi saya buat tak tahu je.Lantak awak lah!....


Psstt... Nak baca lagi? Jom ke sini.

*****

Hai kawan-kawan sekalian. Dah makan belum? Ha,tahukah anda bahawa setiap saat pasti ada seorang rakyat Malaysia menjadi blogger? Kajian dari Profesor Amir mengatakan ia benar. Oppppppppps! Terskema la pulak..

Siapa yang tak pernah menjadi blogger yang baru? Semua blogger pernah sehinggalah bergelar 'otai'. Kita sebagai blogger yang dah lama bertapak di dalam dunia blogging ini mestilah membantu blogger baru ini agar menceriakan hidup masing-masing.(Ceriakan harimu dengan Nestle. Erk?)

Mohd Zulfikri Zainol. Empunya blog Merapu itu Seni. Berasal dari Selangor/Kedah. Huh? Dia juga seorang lelaki. Laa...dah mana Zulfikri. Lelaki la. Apa la korang nie..

Mohd Zulfikri ada sepatah dua kata untuk korang.

"Saya boleh serius dan saya juga boleh merapu. Walaupun saya merapu saya masih boleh serius. Kadang kadang saya serius dan kadang kadang saya merapu.Kemerapuan tidak menghalang saya untuk serius. Tetapi keseriusan tak dapat menahan saya dari merapu."

Sila tepuk tangan. Wah! Jangan main -main dengan Zulfikri nie.. Serius serius gak..Kang bila dah serius,dia merapu.Susah korang... hehe. 

Baru dua minggu berblogging. Selamat maju jaya.

Buat spesel ntuk a

Jadi.....Apa yang korang tercegat kat situ lagi.. Jom kita beramas mesra dengan Blogger Merapu Itu Seni.


Nota: Kalau korang blogger baru. Cakap la..Boleh la amir buat macam ini lagi. Amacam? Memperkenalkan blogger baru serta mengeratkan hubungan.

2 comments:

Mohd Zulfikri berkata...

wei! siyes terharu!hehe.tq2 :D

Amir Izzat berkata...

@Mohd Zulfikribro,jangan nangis sudah..hehe

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??