Hari Raya Haji | Aidiladha pada 17November|

"Mir..bila raya haji ek?" soal Akmal.

"Entah ar..aku pun tak tahu.." jawapku balik.

Ha,semalam aku belum pasti lagi bila Hari Raya Haji. Tapi hari ini aku dah tahu.. Bila Hari Raya Haji?



Haa.. Kawan-kawan,Hari Raya haji akan disambut pada 17 November ini. Jadi,susah mula cuti sekolah la kita ya. Bersorak sakan laa.

Tapi kan..Bila dah cuti sekolah nie.. Aku rasa bosan la pulak.. Aku lebih suka pergi ke sekolah dari cuti. Masa cuti? Apa yang aku lakukan? Tido, makan,berak. Makan berak tido. 

Lain pula kalau hari sekolah. Best dan tidak bosan. Lagipun,tahun depan mungkin pindah semenanjung..Hurm..Malang-malang. Sudah ku pinta pada ibuku agar ditangguhkan..Namun apakan daya.. Melawan nanti menjadi anak derhaka. 

Nota: Alang-alang aku disini..biarlah habis sampai SPM... Hurm..

Kaki: 17 November ini Hari Raya Haji.

2 comments:

En iLham berkata...

selamat hari raya haji yer walaupun lambat lagi. hehe

ardinihumaira berkata...

nak raya dah.. hoho!
makan daging banyak2 D

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??