Laaa...Ada Blogger Yang Terasa Ke?

Bismillahirahmanirahim..

Maaf! Maaf! Maaf! Andai ada yang termakan hati dengan kata-kataku pada entri lepas. Aku menyusun jari. Betul la kata orang kan..Bila kita bercakap tak ingat batas dah..Tak ingat dah hukum agama. Tak ingat dah perasaan orang lain. Hish! Aku nie terlalu emosi. Maaf ya wahai blogger sekalian. Janganlah terasa dengan daku. Anggaplah ia ujian bagi daku dan ujian bagi dirimu. Semoga kita tidaklah bermasam muka dan berkecil hati.

Tak dak niat pun nak melukai dengan komenku itu.. Tak dak niat cuma pandangan. Kadang-kadang pandangan itu tercampur dengan emosi. Biar la kita..Manusia biasa yang lemah dan tak lepas dari kesilapan. Asyik-asyik tersilap. Andai tersalah langkah,malu seumur hidup. Biasa la kan masyarakat kita. Kalau ambil tahu tepi kain orang kadang-kadang terlalu melampau.

Yang baik tak dikenang..Yang buruk sampai mati pun asyik ingat,kan? Jadi...maafkan aku.. Pujian itu kadang-kadang berbisa. Kritikan itulah yang menjadi pendorong. 

Oh ya! Berkenaan header free.. Sudah ada seorang yang telah membuat entri iaitu Cik Fatiehah. Sebenarnya Amir mencari seorang lagi yang sudi dan berani mengambil risiko suruh Amir buat header blognya. Hehe! Amacam? Sila terjah sini untuk tahu lebih lanjut.

2 comments:

nas berkata...

cakap pasl header,
nape ngan pics ko tue? nampak cm rambut botakk
hahaha..gurau je beb...
nape nie emo2 nie amir???

latest entri:

Lagu 90an best lagi lahh!!

Matika Love 131020 berkata...

cerita yang menarik....
xptut klau adew blog yg terasa..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??