Ubah Template Lagi??





"Hish! Gila ke apa budak nie. Asyik tukar template jee.."

Betul lah kata Boonto..

''Gua tidak pasti jika ada blogger yang berpuashati dengan design blog mereka. Yang gua pasti, setiap blogdesigner tidak akan berpuashati walaupun di mata kita design blog mereka sudah cukup sempurna''


Betul kan? Tetapi aku bukanlah blogdesigner...aku cuma insan yang ingin belajar pasal html dan web. Entah laa.. Kalau tengok blog orang yang cantik,aku rasa nak buat yang lagi cantik. Hahaha! Kedengkian tahap melampaui ni.

Ok! Sebelum ni blog aku warna ungu. Kali ini warna oren? Amacam? Cool tak? Hehe! Selepas ini hendak tukar header pulak. InsyaAllah selepas ini aku takkan tukar dah template..  Kalau aku tukar jugak, aku izinkan korang sekeh kepala aku sorang-sorang. (bajet berani.) Hehehehe!

Walaubagaimanapun, aku kena ikut nasihat Boonto macam mana nak kasi blog ini cantik. Selepas blog aku cantik..aku nak cantikkan entri pulak. (kasi entri bertenaga macam Supeeeeeeeeeeeeer Power!)

Korang tahu tak aku berangan nak jadi apa? Aku nak jadi....hurm...designer. Hahaha!  Berangan je la tetapi tak pandai pun mendesign. Huhuhu!
Namun, usaha tangga kejayaan.

p/s: Agak-agak korang la..aku akan tukar lagi tak template blog? Sapa jawap betul aku kasi hadiah. (percaya ke aku bagi hadiah? Haha!)

26 comments:

kaizen shinobi berkata...

ngeh3...nih oren ke kuning nih? aku lak nak tukar template memang tak r... malas yang teramat la plak~ ngeh3

mesticun berkata...

pagerank tiada lagi.nak takut apa.
kalau dah ada google sitelink,
risau juga tukar tema.

# # mark zuckerberg berjumpa kembar jesse eisenberg !# #

Amir Izzat berkata...

@kaizen shinobihehe...tak pe2...tak penting pun tukar template ni..saja untuk kepuasan diri sendiri..hehe

Amir Izzat berkata...

@mesticunhehe..amir tak kejar pun pagerank ni...takmok kejar benda git. hehe..

terima kasih ye...mesti cun lah! haha

Mrs Nurul berkata...

hye amir.da terlampau cantik da ni =) nak cantik lagi sukati ko laa =P





Jeng3x…
# Malas Nak Sembahyang Sebab Sakit#
# Bottle Of Hopes @ Wishing Bottle (Botol Rahsia…) #

Mr.J berkata...

teringin nak tukar thme mr j tapi ramai yang tak setuju hehehe

Amir Izzat berkata...

@░♥si lampu neon♥░ hi...haha! belum cukup cantik..den tak puas hati lagi..kuang3..

:p :p

adoi..adoi..haha

Amir Izzat berkata...

@Mr. J.hehe....theme mr j pun dah ok la....sesuai dgn entri. amir tukar pun sebab amir saja2..suka suki..hehee.

p/s; sapa yg xsetuju tu? mesti pembaca kan? haha..

ISZA berkata...

warna ni menyakitkan matalah dik.. silau.. akak ni dah tua..

Unknown berkata...

insyaAllah ko tukar lagi..haha

WanFadhilah berkata...

menyerlah gile warna ni.. bersilau2 plak tu.. hehhehe

iEra NaDiRa berkata...

nampak fresh la.. ;)

tapi sakit mata woh.. cam terang sangat pulak.. Pakcik Amir Izzat, sila tukar template anda lagi.. hehe =P

Fatin Sh berkata...

haih . tajuk entry tuh buat atin terasa pulakk . sebab atin pun asik tuka template dan header . kalau rasa busan ja , mesti na tuka . akan tuka ta kira apa . ahaha . tapi ta salah kan kalau asik tuka template ? ;)

A.I berkata...

kalo lu tak tukar amir, aku kerat jari!
belog ko setiap kali masuk berubah2!
hadoiiii...
rajin ehh?

aku nak tukar la paling malas, even sendiri tgok pon mcm nak muntah! haha

blog-tips-kurus berkata...

rase mcm pernah masuk sini. agak keliru sbb tuannya rajin cat rumah. sangat bagus la tu. Tips blog' pon berguna tu-868:-)

Unknown berkata...

salam..
hi amir..

ok la ni.. simple n fresh.. fresh sbb guna kaler oren.. hehe

rasa-rasanya mesti amir tukar template lagik..haha.. nanti bosan plak kan kalo tak tukar template.. takde keje nak buat.. kan..

eqbalzack berkata...

sekali sekala kena ubah...nnt peminat lari...hehe

Amir Izzat berkata...

@cikgu isza.alamak! sila ke cikgu..tak apa2...tahan je..tutp mata sekejap ke..hehehe....

p/s: nak tukar warna lg ke? hurm.

Amir Izzat berkata...

@Anwar Naim.hehehe..tak kot...insyaAllah..ak dah suka warna ni..hehehe

Amir Izzat berkata...

@::wan fadhilah::.hurm..silau ke kak???amir tengok ok je..ok la..cuba rilekkan minda..kompen xsilau..hahaha

Amir Izzat berkata...

@iEra NaDiRa laa....ramai yg sakit mata ni...xleh ar..warna ni dah ok..hahah... nak tukar? fuh! kerja yg memenatkan tp amir suka..haha..tengoklah keadaan nanti

Amir Izzat berkata...

@fatin sh. laa...awat awk terasa? hehe.amir cakap pasal template amir.sila jgn terasa. hehe... ha, yup! memang xsalah tukar2... bila boring, tukar je..godek2 blog..nanti ilmu bertambah.hehe

Amir Izzat berkata...

@AISHA INANI. hahaha..betul ??? ok! kita tengok lah nanti..dalam masa sebulan..hahah....siaplah jari ang kak...

hurm..tak rajin tp bosan... huhu

p/s: haha...muntah darah tue...haha

Amir Izzat berkata...

@blog-tips-kurus. pernah masuk ek? hehe..maaflah ye. amir mmg suka tukar2 template ni...hehe..

terima kasih.sila datang lagi.

Amir Izzat berkata...

@sue sofian..w;salam.

hehe..terima kasih.

ehem2..macam perli je. haha... tak dalah..tengok la kalau bosan tukar..kalua tak tak tukar..tp tak tukar dah..hehe

Amir Izzat berkata...

@eqbalzack. hehe...ye..betul2.kalau peminat lari nanti susah pulak...hehe

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??