Sudah Selesai Edit Blog Mereka

Fuh! Penat..penat.. Aik! Apa yang penatnya? Nie ha..penat sebab tak tahu nak buat apa. SPM tahun ni tapi macam buat tak tahu jer. Aduhai. Apa nak jadi dah kau mir.....

Kat luar rumah hujan..kat dalam rumah pula banjir....Banjir dengan air liur basi daaa..Mana taknya..Melantak tidur je kerja. Baca buku? Jauh sekali. Internet? Melekat hujung jari dah...itu pun berkali kali merayu dengan mak. Baru dapat. Alangkah bagusnya kalau aku ada bini... Cets! Alangkah bagusnya kalau aku rajin. Kalau ada bini, apa salahnya... Nikmat bah. * Geleya budok nih!

Malam tadi... Tolong kawan sorang nih. Dari hari tu lagi suruh edit blog dia tapi aku tak sempat kerna ada komitmen lain. Apa yang aku buat adalah edit body blog dia dan buatkan header. Itu je.. 

http://keyrillaugustine.blogspot.com/
http://saluranberita6.blogspot.com/
Macam mana? Cun tak? Hehe. Aku hanya buat benda yang simple but nice. Aku edit keseluruhan body blog serta header. Itu je. kalau rasa nak edit benda lain..Bagitahu je. Diorang cakap pun dah okay. Mungkin diorang suka..Hehe..

Nak buat lebih-lebih itu boleh...tetapi tengok masa la. Nanti aku hendak cuba satu desain grafik blog kat blog aku. Entah menjadi ke tidak..Hehe. Baiklah, apa pendapat korang? Kalau cakap boleh tahan pun alhamdulillah. Kalau kritik habis-habisan pun boleh sebab pujian itu kadang-kadang palsu. Sila beri komen untuk kemajuan akan datang.

Untuk lebih afdal. Pi terjah blog diorang....hehe...

P/s; Tak dak header? Nak Amir buat? Boleh ajerr....Hehehe!


5 comments:

tengkorakemas berkata...

smart Keyrill punya, :)
good luck bro utk design grafik, practice makes perfect, dan kejarlah inspirasi :)

Amir Izzat berkata...

@tengkorakemas.hehe..wah! TE kata smart? terima kasih! (kembang lobang idung)

ha, sedang kejar inspirasi la ni.. hehe... harap2 dalam la sambung bidang grafik ni kat U..kalau ada jodoh..hehe

Amir Izzat berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
AMOI KUSUT berkata...

nak nak!
hehehe.

blog liez semakin kusut..
tlg edit kan blog liez..
: )

nurul rasya berkata...

cantik gileks!

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??