Dah Tahu Couple Haram, Kenapa Nak Sambut Hari Kekasih?

Manusia..manusia. Makin dilarang, makin dibuat. Makin disuruh, lagi lah buat. Suka sangat buat benda yang bertentangan.

" Pelajar-pelajar sekalian. Sila bawak buku PMBT esok..."

Tetapi bila sampai keesokan harinya, pelajar ni tak bawak buku. Tapi kalau cikgu cakap...

"Pelajar-pelajar sekalian, sila jangan bawak buku esok.." berkata dengan nada menyindir.

Keesokan harinya,bawa buku pulak.

Hish! Manusia...suka sangat buat benda yang terbalik. Ini berdasarkan pengalaman.

Couple? Menatang apa couple ni? Adakah couple ini satu hubungan seks dimana 'adik' lelaki bertemu dengan 'sarang'nya?? Couple? Apa kejadahnya benda ni? Dah tahu haram..masih jugak berkapel.  Cakap hari kekasih, dah tahu haram. Kenapa nak sambut? Alaa..senang cita. Dah tahu couple itu haram maka takdak lah kekasih. Bila takdak kekasih maka tak terdorong lah untuk buat benda gitu,kan? kan?

Ada orang cakap " Menyambut Hari Kekasih tak salah, yang salahnya orang yang buat benda tak senonoh."

Jadi, " tak salah orang yang bukak aurat, tetapi salahkan pereka fesyen zaman sekarang yang cipta baju sendat-sendat" 

Kan?

Dan..." Tak salah tengok cerita lucah, yang salahnya orang putih suka sangat buat cerita gini.."

Nampak tak apa yang aku nak sampaikan?

Macam nie lah. Contohnya, aku ada duit dan aku nak sangat beli telefon bimbit. Jadi, aku guna la duit tue untuk beli telefon bimbit. Bagaimana pula jika aku tak ada duit? Maka, aku tak dapat beli lah telefon bimbit. Sama juga maknaya dalam menyambut Hari Kekasih ini. Aku tak ada kekasih, jadi aku tak perlu sambutlah Hari Kekasih. Lain lah kalau aku ada kekasih yang gebu, montok, nasi lemak RM1 kalah Pamela Anderson. Mesti terdorong punya nak sambut Hari Kekasih ni. Tak percaya? Tanyalah sesiapa yang tersambut Hari Kekasih ni...

" Beb! Mana boleh tahan...Awek gua asyik goda gua je. Mana la dapat tahan.."

"Habis tu, yang lu berkapel apsal??"

Ada orang cakap.. " Kalau tak ingin dilanda ombak, jangan berumah di tepi pantai". Sama gak dengan couple ini. Kalau tak mahu terdorong Menyambut Hari Kekasih ini. Jangalah bercouple. Senang cita, Tutup kes! Maka selamatlah dari api neraka. Wallahualam.

Aku bukan ustaz ataupun sesapa yang pandai ugama dan aku tak pandai pun nak nasihat orang cuma aku...aku nak bagitahu je la yang benda ni kita dah tahu tapi buat-buat tak tahu. Angkara siapa? Diri kita jugak. Sebab apa? Nafsu.. Aku pun kadang-kadang tewas juga dengan nafsu... Duduk sorang-sorang dalam bilik.. lepas tue tertaip pulak.. " Awek perempuan seksi.." Ada sesiapa macam aku? Alaa..ngaku je la.

Hish! Apa nak jadi dah... Hahahaha!

Amir: Mana boleh tahan kalau aweks tu cun, gebu dan nasi lemak pun dah naik RM2. Hahah!!!


" Kau berkapel sebab kau jeles tengok orang berkapel ke sebab awek orang lain tu dia punya bumper dan nasi lemak besar-besar belaka sampai kau tak boleh tahan adik kau?"


Haktuih!

Meh baca kisah Hami Asraff " Kita Suka Buat Benda Yang Terlarang...:"

6 comments:

AISHA INANI berkata...

wlamakkk.
kecik2 dah pandai celoteh panjang2.
adoi la kannn.

neway i never celeb this day!
tak pnh teringat pon.
teringt if i read secular magazine! hahaha

kaizen shinobi berkata...

ayat ko... memang........


terbaik!!!!!!!!!!!! hahaha

najihah sahami berkata...

opss..agak terasa disitu. tp sy xpenah sambut VD...huhu..

thanx untuk teguran secara langsung atau tak langsung ni eh..!!

Amiey White berkata...

yang banyak sambut valentine tu budak2 agagaagagaga

ardinihumaira berkata...

:)
kalau dah berkenan... jumpalah ayah dan mama... hantarkan rombongan meminang dengan segera... heheh no valentine2...

tengkorakemas berkata...

12 Rabiulawal, hari kelahiran nabi junjungan kita, siapa sayang nabi angkat tangan

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??