Alhamdulillah..Cek Nuffnang Sudah Sampai

Hari ni(10/2/2011) aku pergi sekolah seperti biasa. Tiada apa yang istimewa.  Sudah sekian lama aku menunggu cek Nuffnang ini. Bukannnya apa, takut tidak sampai kerana kedudukan aku jauh nun di sana. Lagipun, sudah berbulu aku tunggu cek ini.

Petang tadi aku rasa amat seronok sekali melayan permainan bola tampar. Lama sudah tak bermain. Jadi, selepas tamat bermain bola tampar. Aku terus pulang. Daripada sekolah terus ke rumah. Sesampainya di rumah, aku berharap sampai lah cek itu hari ini kerana aku tersangat sangat memerlukannya. Orang kata " sambil menyelam, sambil minum air." Mungkin sedikit rezeki aku dalam dunia blogging untuk menikmati duit sebanyak itu.

Duit? Memang boleh dicari. Tapi susah untuk mendapatnya. Kini, aku mengerti bahawa setiap sen itu bernilai. Aku berjanji tak akan boros lagi dengan membelanjakan duit itu untuk "yang tersayang" iaiut motosikal EX5. Haha! Pantang saja ada duit, barang motor akan ku beli tapi kini tidak. Aku mahu beli benda lain...Hurm..apa ya? Telefon baru mungkin...ataupun PS2? Sedang berkira-kira....

P/s: Hajatnya nak bagi kamu sikit lah...InsyaAllah...Nak bayar nazar dulu. Semoga dipermudahkan-Nya.

9 comments:

Woofer Storm berkata...

waaa bestnya dapat cek,tahniah la..sy ni habuk pun takde..ngeeee

Anip berkata...

wah, bestnyer. huhu. boleh belanja kwan2 nie

iEra NaDiRa berkata...

beli buku. ngeh3. ;D

iqbalhakimi berkata...

cayalah mir...bak singgit =P

kaizen shinobi berkata...

dah wajib dah ko blanja aku nih... wakakaka

akubiomed berkata...

Kan dah cakap tentu akan senyum sampai ke telinga apabila cek Nuff dah sampai :-)

Hanim Mahali berkata...

Tersenyum lebaq la tu... tahniahlah dapat jugak cek tu...

ardinihumaira berkata...

tahniah :)

Shahrin Oppa berkata...

tahniah amir!! :)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??