Tempahan Header Blog RM10

Assalamualaikum. Hehe! Saya rasa hendak bukak tempahan header blog lah. Untuk tolong korang yang belum ada header ni. Saya kira berapa kali dah saya bukak tempahan header ni. Haha! Sekejap letak sekejap buang. Ok! Sebelum itu, saya nak tunjukkan header ciptaan saya. Kebanyakan header lebih kepada ciptaan header blog ini. Jom layaaan.














Amir Izzat

Haa..gambar yang last itu amir buat sendirik. Simple sahaja header amir. Jadi, kalau korang rasa Amir mampu buatkan header blog korang. Sila hubungi amirullizzat [at] gmail.com. Harga serendah RM5- RM10. Emailkan dulu..cakap berminat. Jadi, kita boleh terus ke agenda yang ke seterusnya..Hehehe!!!


Oh ya!






Lebih senang lagi korang add facebook Amir. klik sini. Lagi senang kat facebook dari email dan ingat. Kalau korang bagi respons yang cepat, maka cepat siaplah header tue..kalau lambat, lambat. Sila serius. Haha! 


Tempahan Ditutup!

9 comments:

ardinihumaira berkata...

teringin nak tempah header ngan amir.. t dni email tau.. ngah pk nak ambil gambo mana hehe

tengkorakemas berkata...

semoga maju jaya Amir :)

ko buat je banner iklan untuk servis header tu, senang sikit org klik then pergi ke satu page utk contact ko

tengkorakemas berkata...

eh baru aku perasan ada bannernya kat bawah :D

Fatiehah berkata...

header saya pon amir izzat yang buat..
nice2..
tapi kan, kira murah la tu rm5-rm10..
header dia cantik2..

Amiey White berkata...

amiey nak tempah template for blog and da add fb awak :D

Aiman Marcello berkata...

salam.leh tanya tak?cara pembayaran macam mana?guna topup ke atau bank ke atau lain lain lain

cikgu berkata...

nak tempah header ni...xley add fb amir pun..meh add akk dilamin03@yahoo.com

Kisah hidupku berkata...

bank in ke cara pmbayaran?

SemanisKitkat berkata...

klau nk buat pembayaran mcm mne ek..?

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??